ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سخت افزاری و هدفون پیکسل در تازه ترین تصاویر زنده از گوگل پیکسل 3 [به روزرسانی شد]

هنوز چند ماهی تا رونمایی رسمی موبایل های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال گوگل باقی مانده، اما این موضوع باعث نشده که افشاگران دست از انتشار اطلاعات و تصاویر جدید بر دارند. تازه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

هنوز چند ماهی تا رونمایی رسمی موبایل های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال گوگل باقی مانده، اما این موضوع باعث نشده که افشاگران دست از انتشار اطلاعات و تصاویر جدید بر دارند. تازه ترین تصاویر زنده پرچمدار گوگل، مشخصات سخت افزاری نهایی و آنچه که گفته می شود هدفون سیمی و USB-C دستگاه است را به نمایش در می آورد.

این تصاویر تازه، در کانال تلگرامی یک افشاگر روسی منتشر شده اند و با سایر تصویری که پیشتر از پیکسل 3 اکس ال دیده ایم همخوانی دارد؛ خصوصاً در به نمایش گذاشتن بریدگی بالای نمایشگر. در این تصاویر که البته به شکلی نه چندان ایده آل به ثبت رسیده اند، به نظر می رسد که دستگاه بلند قامت تر از آن چیزی خواهد بود که ممکن است برخی کاربران بپسندند.

هدفون سیمی گوگل پیکسل 3

سوژه مهم دیگر، هدفون USB-C و سیمی ای است که گویا در بسته بندی دستگاه قرار گرفته و همراه با خانواده پیکسل 3 عرضه می شود. هنگام عرضه پیکسل 2، شواهدی متقاعدکننده مبنی بر توسعه ورژن سیمی هدفون های Pixel Bud از سوی گوگل وجود داشت. حتی در طراحی اولیه جعبه این موبایل، فضایی مخصوص برای هدفون وجود داشت و در دفترچه راهنما نیز به آن اشاره شده بود.

در عوض اما گوگل صرفاً دانگل USB-C به 3.5 میلی متری را در بسته بندی دستگاه قرار داد و به نا امیدی کاربران از پورت USB-C و گزینه های بسیار معدودی که در بازار هدفون های USB-C وجود دارد دامن زد. اگر تصاویر امروز واقعی باشند، پیکسل 3 دیگر کاربران را به سر و کله زدن با این مشکل مجبور نمی کند.

اینطور که در شایعات و گزارش ها آمده، گوگل قرار است اوایل ماه اکتبر از پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال رونمایی کند؛ اما با روند فعلی افشای خبرهای گوناگون، بعید است که گوگل تا آن زمان سورپرایز تازه ای برای مشتریان خود داشته باشد.

به روزرسانی: افشاگر روس، ویدیو و تصاویر بیشتری از پیکسل 3 اکس ال منتشر کرده. در ویدیویی که پایین تر قرار گرفته، شاهد جعبه گشایی از دستگاه هستیم و چند تصویر با کیفیت نیز پایین تر از آن قرار دارند که همپی نشان می دهند باید منتظر ایرفون های سیمی شبیه به Pixel Buds، آداپتور 3.5 میلی متری، آداپتور یو اس بی و کابل USB-C در بسته بندی پیکسل 3 باشیم. همچنین می بینیم که دکمه پاور، رنگی متفاوت نسبت به دیگر بخش های دستگاه دارد و سایه روشنی از آبی یا سبز است؛ برخلاف تصاویر پروتوتایپ که دکمه پاور را نارنجی رنگ نشان می دادند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

    با اینکه طرفدار اندروید خالصم ولی انصافا گوشی زیبایی نزده. ناچش خیلی بزرگه توو ذوق میزنه. از طرفی حاشیه پایینش هم خیلی زیاده. والا طراحی oppo از این بهتره.
    به نظر من اگه همون طراحی پارسال رو میزد و فقط حاشیه هارو کمتر میکرد بهتر بود تا حالا که ناچ گذاشته اونم به این زشتی! طراحی جلوی گوشی از نظر من نمره قبولی نمیگیره.

مطالب پیشنهادی