ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مجهز به بیکسبی را معرفی کرد

سامسونگ مدتهاست که اسپیکر هوشمندی را بر مبنای دستیار دیجیتالی خودش یعنی بیکسبی در دست توسعه دارد. امروز بالاخره این محصول جدید معرفی شد. کمپانی کره ای در مراسم رونمایی از گوشی گلکسی نوت 9 ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۵

سامسونگ مدتهاست که اسپیکر هوشمندی را بر مبنای دستیار دیجیتالی خودش یعنی بیکسبی در دست توسعه دارد. امروز بالاخره این محصول جدید معرفی شد. کمپانی کره ای در مراسم رونمایی از گوشی گلکسی نوت 9 که هم اکنون در شهر نیویورک در حال برگزاریست، اسپیکر هوشمند گلکسی هوم را هم معرفی کرد که رقیب مستقیم هوم پاد اپل، گوگل هوم و آمازون اکو به شمار می رود.

اسپیکر هوشمند گلکسی هوم از یک بدنه گرد و سه پایه استیل تشکیل شده که در بهترین حالت، می توان گفت ظاهر عجیبی دارد و کمی طول می کشد تا به آن عادت کنید. سیستم صوتی این اسپیکر با مهندسی AKG طراحی شده تا بهترین کیفیت ممکن را حاصل کند.

البته از آنجا که با یک اسپیکر هوشمند روبرو هستیم، قابلیت کنترل صوتی هم در آن تعبیه شده. سامسونگ می گوید هشت میکروفون درون گلکسی هوم جا گرفته که توانایی تشخیص صوتی میدان دور هم دارند و می توانند فرمان های صوتی شما را از فاصله دور در محیط کار یا خانه بشنوند. کافیست فرمان «Bixby, sound steer» دامنه شنوایی اسپیکر را به سمت خودتان هدایت کنید.

در آینده سامسونگ با اسپاتیفای همکاری خواهد کرد تا بتوانید این سرویس استریم محبوب را از طریق گلکسی هوم کنترل نمایید. گفتنیست هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این اسپیکر هوشمند منتشر نشده است. احتمالاً سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خودش که چندی بعد در سان فرانسیسکو برگزار می شود، جزئیات بیشتری را در مورد گلکسی هوم منتشر می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی