ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

به زودی می‌توانید با گوگل فوتوز محتویات واقعیت مجازی را ویرایش می‌کنید

نسخه جدید گوگل فوتوز (Google Photos) هم اکنون برای کاربران اندروید در دسترس بوده و تغییرات زیادی هم به برنامه نمی‌دهد. به جای آن نکته هیجان انگیز این بروزرسانی به ویژگی‌های آتی گوگل فوتوز برمی‌گردد ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

نسخه جدید گوگل فوتوز (Google Photos) هم اکنون برای کاربران اندروید در دسترس بوده و تغییرات زیادی هم به برنامه نمی‌دهد. به جای آن نکته هیجان انگیز این بروزرسانی به ویژگی‌های آتی گوگل فوتوز برمی‌گردد که وب‌سایت اندروید پلیس (Android Police) در بررسی فایل نصب آخرین نسخه اپ توانسته به آن‌ها پی ببرد.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، گوگل در آینده قابلیتی را فراهم خواهد کرد تا کاربران بتوانند هر گونه محتویات واقعیت مجازی موبایل خود را به کمک اپلیکیشن گوگل فوتوز ویرایش کنند. البته اینکه چگونه عکس‌ها و ویدیوهای واقعیت مجازی را می‌توانید ادیت کنید هنوز مشخص نیست. همچنین در بخش رنگ‌ها برنامه دو قابلیت جدید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد: برداشتن و اصلاح رنگ‌.

در رویداد I/O 2018 گوگل که چند ماه پیش برگزار شد، اهالی مانتن ویو بخشی تحت عنوان Suggested Actions را معرفی کردند. این قسمت بر پایه هوش مصنوعی گوگل بنا شده و با پیشنهاداتی سعی می‌کند عکس‌هایی که خوب نیستند را بهتر کند؛ مثلا در نور پس زمینه تغییراتی بدهید.

حالا «برداشتن و اصلاح رنگ» به عنوان آخرین قابلیت‌های Suggested Actions سعی دارند تا هوش مصنوعی گوگل فوتوز را بهبود ببخشد. بد نیست بدانید چند ماه پیش گوگل اعلام کرد که روزانه بیش از پنج میلیون عکس از طریق اپلیکیشن گوگل فوتوز دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی