ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون دو سیم کارته
تکنولوژی

گزارش مالی تامین‌کننده اپل، راهیابی دوربین TrueDepth به آیفون‌های 2018 را تایید می‌کند

یکی از تامین کنندگان اصلی اپل اخیراً گزارش مالی خود را منتشر کرده و خبر از وضعیت بسیار خوب تجارت واقعیت افزوده و تشخیص سه بعدی داده است. هلدینگ Lumentum اصلی ترین تامین کننده قطعات ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

یکی از تامین کنندگان اصلی اپل اخیراً گزارش مالی خود را منتشر کرده و خبر از وضعیت بسیار خوب تجارت واقعیت افزوده و تشخیص سه بعدی داده است. هلدینگ Lumentum اصلی ترین تامین کننده قطعات لیزری VCSEL برای اپل است که تکنولوژی انیموجی و تشخیص سه بعدی چهره Face ID را میسر می سازند.

هلدینگ مورد اشاره در گزارش مالی خود خبر از دستیابی به درآمد بهتر از انتظارات در سه ماهه اخیر داده است. این کمپانی توضیح می دهد که تجارت های واقعیت افزوده و تشخیص سه بعدی، زودتر از آنچه انتظار می رفت با رشد مواجه شده اند که احتمالاً دلیل آن را می توان در آغاز تولیدات آیفون های جدید جستجو کرد.

لومنتوم با سهمی حدود 75 درصدی، بزرگ ترین تامین کننده چیپ حسگر Face ID است. همانطور که در گزارش ها آمده، حسگرهای سه بعدی درآمدی بین 60 الی 65 میلیون دلار روانه جیب این کمپانی کرده اند و انتظار می رود همین روند، تا پایان سال جاری میلادی ادامه یابد.

مهم ترین نکته این خبر آن است که اپل یک بار دیگر بخش اعظمی از سفارشات قطعات VCSEL را به خود اختصاص داده است. قطعات مربوط به تشخیص سه بعدی و واقعیت افزوده، روز به روز اهمیت بیشتری می یابند و در حالی که اپل چنین سفارشات کلانی را به لومنتوم واگذار کرده، دستیابی به این تکنولوژی برای تولیدکنندگان اندرویدی بسیار سخت خواهد شد.

باید افزود که افزایش سفار قطعات Face ID برای هیچکس جای تعجب ندارد و در واقع نشان می دهد که این تکنولوژی تشخیص چهره، به زودی راه خود را به مدل های بیشتری از آیفون و آیپد باز خواهد کرد. اگر خبرها را دنبال نکرده اید، اپل طی ماه سپتامبر از مدل ارتقایافته آیفون X به همراه آیفون X پلاس رونمایی خواهد کرد و یک آیفون 6.1 اینچی دیگر با پنل LCD نیز در دستور کار است. علاوه بر این گفته می شود باید منتظر یک آیپد پرو جدید با تکنولوژی Face ID باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

    الان این چه خبری بود خداوکیلی

    اونایی که از قبل اینو نمیدونستن کیان
    نمیدونم

مطالب پیشنهادی