ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

باشگاه آرسنال با کونامی برای حضور در PES 2019 به توافق رسید

کونامی در ادامه تلاش های خود برای حل مشکل لایسنس تیم های معتبر در سری PES، طی قراردادی با باشگاه آرسنال وارد همکاری شد تا توپچی ها در PES 2019 با پیراهن و ورزشگاه اصلی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵

کونامی در ادامه تلاش های خود برای حل مشکل لایسنس تیم های معتبر در سری PES، طی قراردادی با باشگاه آرسنال وارد همکاری شد تا توپچی ها در PES 2019 با پیراهن و ورزشگاه اصلی حضور داشته باشند.

در حال حاضر تنها دو تیم آرسنال و لیورپول از لیگ جزیره به طور رسمی در PES 2019 حضور دارند و البته کونامی در PES 2018 هم قراردادی با باشگاه فولام امضا کرد که این قرارداد، در این نسخه هم معتبر خواهد بود.

مدتی پیش کونامی در توافقی مشابه، بر سر حضور تیم موناکو در بازی شبیه ساز فوتبال خود به توافق رسیده بود. قرار است PES 2019، بیشترین تیم لایسنس شده را در تاریخ سری PES داشته باشد و علاوه بر این، سازندگان بازی سعی کرده اند تا با بهبود بخش هایی مانند myClub، عنوان خود را آماده رقابت با بخش آنلاین پرطرفدار سری فیفا کنند.

آرسنال

در همین راستا، قرار است بازیکنان در بخش ماى کلاب، با توجه به عملکرد فنى خود طى هر هفته، امتیاز هاى متفاوتى را دریافت کرده و با مهارت هاى جدیدى به روز شوند. همچنین مربى هاى تمرین در بازى حضور خواهند داشت که با استفاده از آن ها مى توانید بازیکنان خود را در بخش های مختلفى بهبود ببخشید.

تریلر گیم پلی بازی که هفته گذشته منتشر شده بود هم نشان از پیشرفت گرافیکی PES 2019 نسبت به نسخه های پیشین و اضافه شدن سیستم های جدید کنترل توپ به این بازی می داد.

روز گذشته نیز، دمو رایگان PES 2019 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شده که برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت آن می توانید به این لینک مراجعه کنید

بازی PES 2019 که سیستم مورد نیاز برای اجرای آن، ماه گذشته اعلام شده بود، 6 شهریور برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

PSU
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی