ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

درآمد اچ تی سی به پایین ترین مقدار طی ۱۵ سال اخیر رسید

شرکت HTC اخیرا گزارش مالی مرتبط با فصل دوم سال ۲۰۱۸ خود را منتشر کرده که نشان می‌دهد اوضاع به هیچ عنوان برای این شرکت تایوانی مناسب نیست. طی ماه ژولای میلادی، HTC به میزان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

شرکت HTC اخیرا گزارش مالی مرتبط با فصل دوم سال ۲۰۱۸ خود را منتشر کرده که نشان می‌دهد اوضاع به هیچ عنوان برای این شرکت تایوانی مناسب نیست.

طی ماه ژولای میلادی، HTC به میزان ۱.۴ میلیارد دلار جدید تایوان فروش تجربه کرد که اگرچه رقم بسیار بزرگی به نظر می‌رسد اما نسبت به ماه ژوئن با ۳۷.۲۳ درصد افت و نسبت به ماه ژولای سال گذشته با ۷۷.۴۱ درصد کاهش مواجه بوده.

به بیان دیگر، HTC ضعیف‌ترین عملکرد خود را طی ۱۵ سال گذشته و ماه آگوست سال ۲۰۰۳ تجربه کرده است.

فروش ضعیف طی ۷ ماه ابتدایی سال ۲۰۱۸ منجر به کاهش ۵۳.۹۸ درصدی درآمد نسبت به سال گذشته شده است و به همین سبب، HTC میزان ضرر خالص ۲.۰۹ میلیارد دلار تایوان جدید را به ثبت رسانده. با این حال، به لطف فروش و واگذاری بخشی از تیم خود به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار، HTC موفق شده سود خالص ۱۹ میلیارد دلار تایوان جدید را ثبت کند.

چند ماه پیش HTC توافق کرد تا بخشی از کسب و کار توسعه تلفن‌های همراه خود که شامل ۲۰۰۰ کارمندش می‌شود را به گوگل بفروشد و در ازای آن ۱.۱ میلیارد دلار دریافت کند.

در گزارش مالی پیشین، HTC کاهش درآمد ۶۲ درصدی را تجربه کرده بود و طبق شایعات منابع مختلف، این شرکت قصد دارد رقابت در بازار هند را به شیائومی و ویوو واگذار کرده و این کشور را ترک کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی