ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Spider Man
ویجیاتو - بازی

گیم پلی بازی Spider-Man شما را شگفت زده خواهد کرد [تماشا کنید]

با نگاه به لیست امسال، عناوین بزرگ و قابل توجه بسیاری به چشم می‌خورد که می‌توان گفت بازی Spider-Man یکی از آن‌هاست. این بازی که به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 توسعه می‌یابد، در رویداد ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

با نگاه به لیست امسال، عناوین بزرگ و قابل توجه بسیاری به چشم می‌خورد که می‌توان گفت بازی Spider-Man یکی از آن‌هاست. این بازی که به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 توسعه می‌یابد، در رویداد E3 2016 معرفی شد و قرار است یک ماه دیگر در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

با وجود این فاصله زمانی کم تا انتشار، اطلاعات چندانی از بازی Spider-Man در دسترس نیست و طرفداران امیدوارند تا با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی، جزییات بیشتری از گیم‌پلی و داستان آن در فضای مجازی منتشر شود. البته چندی پیش برایان اینتی‌هار، مدیر مدیر نوآوری بازی، در برنامه‌ اینترنتی PlayStation Access شرکت کرد و اطلاعات جدیدی را از گیم‌پلی بازی به اشتراک گذاشت.

این ویدئو، یکی از مراحل بازی Spider-Man را نشان می‌دهد که اینر دیمنزها به یک گالری هنری حمله کرده‌اند و قصد سرقت از آن‌جا را دارند. کاربر در این مرحله با بسیاری از مکانیک‌های گیم‌پلی آشنا خواهد شد؛ برای مثال، اینتی‌هار در اوایل ویدیو توضیح می‌هد که کاربر می‌تواند با استفاده از وب شوتر، تار به زمین شلیک کند تا بدین ترتیب توجه دشمن را به سمتی جلب کند که می‌خواهد. این مرحله در نهایت با یک نبرد بین ویلسون فیسک، یکی از باس فایت‌ها و مرد عنکبوتی به پایان می‌رسد و پس از آن نیز شاهد بازگشت پیتر به زندگی‌ عادی‌اش هستیم.

اینتی‌هار همچنین پس از شایعات فراوان بالاخره حضور گروه «6 شرور» (Sinister Six) و مقابله‌ مرد عنکبوتی با آن‌ها را در بخش‌هایی از داستان بازی Spider-Man تایید کرد. البته پیش از این، حضور تعدادی از اعضای این گروه در بازی به صورت رسمی تایید شده بود. اکنون که این خبر تایید شده است، باید دید شخصیت شرور بعدی این بازی چه کسی خواهد بود: گرین گابلین یا دکتر اختاپوس؟

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Spider-Man در تاریخ 16 شهریور به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی