ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین شرایط فروش جیلی GC۶ ویژه مرداد ماه

شرکت خودروسازان بم جدیدترین شرایط فروش جیلی GC۶ را ویژه مرداد ماه اعلام کرد. قیمت مصوب این خودرو 69 میلیون و 900 هزار تومان برآورد شده است. این طرح دارای 4 زیر مرحله با عنوان ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

شرکت خودروسازان بم جدیدترین شرایط فروش جیلی GC۶ را ویژه مرداد ماه اعلام کرد.
قیمت مصوب این خودرو 69 میلیون و 900 هزار تومان برآورد شده است. این طرح دارای 4 زیر مرحله با عنوان دو مرحله ‌ای، چهار مرحله ‌ای، سه مرحله‌ ای با تسهیلات ویژه و چهار مرحله‌ ای با تسهیلات ویژه است.
در بخش دو مرحله‌ ای مبلغ پیش پرداخت 30 میلیون تومان است و مابقی مبلغ همزمان با صدور دعوتنامه از خریدار دریافت می‌ شود. جدیدترین شرایط فروش جیلی GC۶ با دو موعد تحویل آبان و آذر 97 دارای دو تخفیف است که به ترتیب 4 و 5 میلیون تومان خواهد بود.
وضعیت سند در این طرح آزاد، سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 15 درصد است.جیلی GC6 اکسلنت داراى پیشرانه 1498 سی‌ سی تنفس طبیعی است، که این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت 105 اسب‌ بخار در دور 6200 و بیشینه گشتاور 145 نیوتن ‌متر در دور 4200 است و این قدرت و گشتاور توسط یک جعبه دنده 4 سرعته خودکار ساخت شرکت JATCO ژاپن به محور جلوی این خودرو منتقل می ‌شود.فروش جیلیجیلی GC6 اکسلنت دارای تجهیزاتی مانند دو کیسه ایمنی هوا (راننده و سرنشین)، سیستم ترمز ضد قفل و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، چراغ روشنایی در روز، سیستم صوتی و تصویری با نمایشگر لمسی 8 اینچی و قابلیت اتصال تلفن همراه، آینه‌‌ های جانبی با قابلیت تنظیم برقی و سنسور دنده عقب است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی