ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نبردهای سریع آخرالزمانی در ویدیو جدید بازی Rage 2 [تماشا کنید]

جدا از نمایش بازی Doom Eternal در QuakeCon 2018، دو استودیو id Software و Avalanche که در حال ساخت بازی Rage 2 هستند، اطلاعات بیشتری از این عنوان را با کاربران به اشتراک گذاشتند. در ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۹

جدا از نمایش بازی Doom Eternal در QuakeCon 2018، دو استودیو id Software و Avalanche که در حال ساخت بازی Rage 2 هستند، اطلاعات بیشتری از این عنوان را با کاربران به اشتراک گذاشتند.

در همین راستا، ویدیو جدیدی از Rage 2 با محوریت دنیای بزرگ این بازی و گان پلی آن منتشر شده است. آنطور که از تریلر پیداست، مکان های زیاد و وسیعی در این عنوان برای اکتشاف وجود خواهند داشت و می توانید با وسائل نقلیه متنوعی که در بازی وجود دارند، بین این محیط ها جابجا شوید.

ماشین های جنگی نیز بخش زیادی از گیم پلی بازی Rage 2 را تشکیل می دهند و هر کدام از آن ها از استایل متفاوت و توانایی های گوناگونی در مبارزات بهره می برند. جدا از محیط، تنوع بالای دشمنان در این ویدیو به تصویر کشیده می شود. آن ها در کلاس بندی های متفاوتی در نقاط مختلف نقشه حضور دارند و شما هم راه های زیادی برای از بین بردن آن ها خواهید داشت.

همچنین، توانایی های مختلفی در بازی وجود دارند که با اکتشاف در محیط و انجام ماموریت های مختلف به دست خواهند آمد و دسترسی پیدا کردن به آن ها روی روند گیم پلی تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

در ضمن با مشاهده این ویدیو می توان فهمید که گان پلی بازی تا حد زیادی تحت تاثیر DOOM بوده و البته که برخی از المان های موفق Rage نیز در آن دیده می شوند. در بخش داستانی هم دنیای Rage 2 با نسخه پیش ارتباط خواهد شد و داستان آن 30 سال بعد از حوادث Rage جریان دارد. باید این نکته را هم اضافه کرد که می توانید تمام توانایی های و اسلحه های موجود در بازی را شخصی سازی کنید.

Rage 2 اواخر اردیبهشت ماه امسال برای اولین بار معرفی شد و باید منتظر انتشار آن روی پلتفرم های پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان در بهار سال آینده میلادی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی