ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تریلر از گیم پلی Doom Eternal منتشر شد [تماشا کنید]

طبق وعده ای که بتسدا پیش از این داده بود، دقایقی پیش و طی رویداد QuakeCon اولین تریلر از گیم پلی بازی Doom Eternal منتشر شد.  قبل از شروع تریلر، کارگردان بازی اعلام کرد که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۲:۰۴

طبق وعده ای که بتسدا پیش از این داده بود، دقایقی پیش و طی رویداد QuakeCon اولین تریلر از گیم پلی بازی Doom Eternal منتشر شد.  قبل از شروع تریلر، کارگردان بازی اعلام کرد که تمام تمرکز تیم سازنده در استودیو id روی خلق سلاح های فوق العاده و مکان های باورنکردنی و در نهایت رسیدن به اکشن خالص در  Doom Eternal خواهد بود. همچنین یکی دیگر از تغییرات بازی نسبت به نسخه پیش به نحوه کشته شدن دشمنان بر می گردد و قرار است حس و حال از بین رفتن آن ها با لذت بیشتری قابل لمس باشد.

یکی از اصلی ترین المان هایی که در این تریلر قابل مشاهده است به دنیای پر از جزییات Doom Eternal مربوط می شود که تجربه آن روی کنسول های میان نسلی و پی سی های قدرتمند دل پذیر خواهد بود. نبردها نیز در Doom Eternal نسبت به نسخه پیش از سرعت بالاتری بهره می برند و به نظر می رسد که دستمان برای جابجایی در محیط بازتر از گذشته است.

در ضمن، نمی توان از تنوع باورنکردنی دشمنان طی همین مدت کوتاه غافل شد و این موضوع در کنار سلاح های گوناگون و محیط های بزرگ بازی باعث شده تا صبر کردن برای Doom Eternal دشوارتر از همیشه باشد.

این عنوان پیش از این طی کنفرانس E3 2018 بتسدا معرفی شده بود و در آن زمان، صرفاً اشاره شد که Doomguy، شخصیت اصلی این سری به مراتب از نسخه قبلی قدرتمندتر خواهد بود و جدا از افزایش تعداد اسلحه ها، با دشمنان بیشتری برای مبارزه طرف خواهید بود. انتظار می رود در روزهای آینده جزییات بیشتری در مورد بخش داستانی و تغییرات گیم پلی بازی نسبت به نسخه پیش منتشر شود.

Doom Eternal  در سال 2019 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی