ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Cameos
تکنولوژی

گوگل و معرفی اپلیکیشن Cameos برای پرسش و پاسخ با سلبریتی‌ها

گوگل برای افرادی که می‌خواهند با سلبریتی‌ها ارتباط نزدیک‌تری داشته باشند، اپ مخصوصی طراحی کرده که امروز برای iOS منتشر شده است. این اپ که Cameos نام‌ دارد، جایی است که در آن می‌توانید از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

گوگل برای افرادی که می‌خواهند با سلبریتی‌ها ارتباط نزدیک‌تری داشته باشند، اپ مخصوصی طراحی کرده که امروز برای iOS منتشر شده است. این اپ که Cameos نام‌ دارد، جایی است که در آن می‌توانید از سلبریتی‌ها سؤال بپرسید و جواب را از طریق پاسخ‌های ویدیویی بگیرید.

نکته جالب اما نحوه به اشتراک گذاشته شدن پاسخ‌هاست. ویدیوهایی که سلبریتی‌ها در پاسخ به شما منتشر می‌کنند، در پنل اطلاع‌رسانی نتایج جستجوی گوگل هم به نمایش در‌می‌آیند. این موضوع به خودی خود می‌تواند به انگیزه‌ای برای سلبریتی‌ها تبدیل شود که بیشتر درگیر پرسش و پاسخ با طرفداران‌ شده و از سوی دیگر بابت صحت اطلاعات منتشر شده در مورد خودشان خاطر جمع شوند.

اپلیکیشن Cameos با ابزار Posts گوگل هم تعامل مستقیمی دارد. این پلتفرم به سلبریتی‌ها، سیاستمداران، تیم‌های ورزشی و کسب و کارهای محلی اجازه می‌دهد که با ارسال پست‌هایی شبیه به توییت همیشه نوشته‌های پنل اطلاعات خود در نتایج گوگل را به‌روز نگه دارند.

پنل اطلاعات در واقع همان کادر مربعی شکلی است که با جستجوی نام یک شخص، در گوشه صفحه جستجوی گوگل به نمایش در‌می‌آید و معمولا در برگیرنده یک بیوگرافی کوتاه و اغلب لینک‌های مربوط به افراد جستجو شده در شبکه‌های اجتماعیست.

در اپلیکیشن Cameos به غیر از آنکه فرصتی برای طرح سؤالات خود دارید، می‌توانید سؤالاتی که میان کاربران دیگر محبوبیت دارند را نیز مشاهده کنید. خود گوگل هم طبق روندی منظم سؤالاتی را به آرشیو سؤالات اضافه می‌کند تا سلبریتی‌ها در صورت تمایل به آن‌ها پاسخ بدهند.

از جمله افراد مشهوری که تا امروز پاسخ طرفداران‌شان را داده‌اند می‌توان به کوین دورانت، ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت اشاره کرد و مطمئنا و به مرور زمان سلبریتی‌های بیشتری در این برنامه شرکت خواهند کرد. دسترسی به اپلیکیشن Cameos در حال حاضر فقط با دعوت‌نامه ممکن است، اما می‌توانید اپ را همین حالا از اپ‌استور دانلود کرده و درخواست دعوت‌نامه‌تان را در آن ثبت نمایید.

Cameos on Google

Cameos on Google

سازنده: .Google, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 33.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی