ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پلی استیشن
ویجیاتو - بازی

درون کنسول را در باندل ویژه پلی استیشن 4 پرو ببینید [تماشا کنید]

كنسول هاى پلى استيشن تا امروز در مجموع بيشتر از 500 ميليون واحد فروش رفته اند و به همين مناسبت سونى از باندل جديد پلی استیشن 4 پرو رونمايى كرد. اين كنسول كه با نام ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

کنسول هاى پلى استیشن تا امروز در مجموع بیشتر از 500 میلیون واحد فروش رفته اند و به همین مناسبت سونى از باندل جدید پلی استیشن 4 پرو رونمایى کرد.

این کنسول که با نام PS4 Pro 500 Million شناخته مى شود از حافظه اى 2 ترابایتى و طراحى ماتى بهره مى برد که به شما امکان دیدن داخل کنسول را خواهد داد. پلی استیشن 4 پرو جدید که قیمتى معادل 500 دلار دارد، به همراه دوربین پلى استیشن به صورت محدود و تنها به تعداد 50 هزار واحد عرضه مى شود و از دو هفته دیگر آماده پیش خرید خواهد بود.

چندی پیش هم سونى اعلام کرده بود که میزان فروش پلى استیشن 4 از 82 میلیون واحد عبور کرده و این کنسول با ثبت آمار مالى فوق العاده تا به امروز، همچنان به عملکرد خوب خود در بازارهاى جهانى ادامه مى دهد. همین موضوع باعث شده که با وجود آن که در حال حاضر، در اواخر عمر پلی استیشن 4 و نسل هشتم هستیم، سونی هنوز هم برنامه کاملی برای عرضه بازی های انحصاری جدید برای این کنسول داشته باشد. در ویدیو زیر می توانید جعبه گشایی این کنسول خاص را مشاهده کنید:

بیش از دو دهه و چهار نسل از آغاز فعالیت برند پلى استیشن در صنعت بازى هاى ویدیویى گذشته است. اولین مدل پلی استیشن در سال 1995 در بازارهای جهانی عرضه شد و عملکرد خوبش باعث شد تا سونی به کار خود در صنعت بازی های ویدیویی ادامه دهد. در ضمن، حتماً مى دانید که از همین برند، پلى استیشن 2 در صدر پرفروش ترین کنسول هاى بازى تاریخ جا گرفته است. انتظار می رود که پلی استیشن بعدی که احتمالا در سال 2019 یا 2020 عرضه می شود هم بتوانید موفقیت دنباله دار کنسول های خانگی سونی را ادامه دهد.

شما با کدامیک از کنسول های پلی استیشن خاطره دارید؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی