ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ داستان خودتان را بنویسید

خیلی دوست دارم مقدمه این هفته را دیگر با فورتنایت شروع نکنم ولی متاسفانه سامسونگ با حرکت عجیبش مجالی برای بقیه خبرها نداده است. رویدادهایی که با هدف معرفی دیوایسی جدید برگزار می‌شوند، معمولا نقطه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

خیلی دوست دارم مقدمه این هفته را دیگر با فورتنایت شروع نکنم ولی متاسفانه سامسونگ با حرکت عجیبش مجالی برای بقیه خبرها نداده است. رویدادهایی که با هدف معرفی دیوایسی جدید برگزار می‌شوند، معمولا نقطه عطف‌شان زمانی است که خود دستگاه بعد از انتظارات فراوان نمایش داده می‌شود.

اما کره‌ای‌ها دیشب در حرکتی غافل گیرکننده حاشیه‌ای به وجود آوردند که بزرگی‌اش دست کمی از رونمایی گلکسی نوت 9 دارد. اگر شایعات فورتنایت اندروید را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید منابع داخلی گزارش داده بودند که سامسونگ می‌خواهد قراردادی با اپیک گیمز امضا کند و برای مدتی فورتنایت اندروید را به انحصار خود در بیاورد.

در جریان رویداد دیشب این قرارداد تایید شد ولی نکته اینجاست که بازی تنها سه روز در انحصار گوشی‌های سامسونگ است و یک شنبه هفته آینده بازی به بقیه دیوایس‌ها می‌آید، دوازده روز پیش از آنکه حتی گلکسی نوت 9 عرضه شود. حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که: واقعا چرا؟

PUBG Mobile Lite

  • بازی آنلاین است

تنسنت با PUBG Mobile Lite نشان داده که تلاش زیادی می‌کند تا سهم بیشتری از بازار بتل رویال را به دست بیاورد؛ بازی نسخه سبک‌تر پابجی موبایل بوده و برای دستگاه‌های ضعیف‌تر بهینه شده تا کسانی که موبایل‌های اقتصادی دارند و نمی‌توانند پابجی موبایل را تجربه کنند، با این عنوان جدید سرگرم شوند. البته برخلاف نسخه اصلی، در هر مسابقه از پابجی موبایل لایت تنها 40 بازیکن حضور دارند و همچنین مساحت محیط بازی به 2*2 کیلومتر مربع رسیده است.

PUBG MOBILE LITE

PUBG MOBILE LITE

سازنده: Tencent قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 250 مگابایت زبان:

Escape from Chernobyl

  • بازی آفلاین است

استودیوی Atypical Games بعد از تجربه‌های موفقی که با دو عنوان Radiation Island و Radiation City داشت، حالا دوباره با عنوانی آخرالزمانی بازگشته است؛ Escape from Chernobyl که برداشتی آزاد از فاجعه آتمی چرنوبیل به حساب می‌آید، بازیکن‌ را در محیطی رادیواکتیوی تنها گذاشته و همانند بقیه عناوین ماجراجویی جهان باز در اینجا نیز باید با گشت و گذار در محیط مجهز بشوید، آیتم‌های مناسب را پیدا کرده و سعی کنید از این جهنم بگریزید. البته مراقب زامبی‌ها هم باید باشید.

Escape From Chernobyl

Escape From Chernobyl

سازنده: Atypical Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2500 مگابایت زبان:

Castle Burn

  • بازی آنلاین است

چه می‌شد اگر کلش رویال با کلش آو کلنز ترکیب می‌شد؟ Castle Burn ترکیبی شلوغ‌تر از کلش رویال به حساب می‌آید که در آن سازنده با چاشنی المان‌های سبک استراتژی توانسته تجربه‌ای آشنا و همچنان متفاوت به وجود بیاورد. در اینجا بازیکن‌ها یک به یک رو‌به‌رو هم قرار می‌گیرند و حالا جای اینکه از همان ابتدا کارت‌های مبارزین را داشته باشید، در وهله اول باید ساختمان‌هایی که سربازان آموزش می‌دهند را بسازید. همچنین در Castle Burn خبری از نوار انرژی نیست و خودتان باید کارگرها را به سمت معادن بفرستید.

Castle Burn

Castle Burn

سازنده: Bluehole قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 199.6 / 99 مگابایت زبان:

Lifeline Universe – Choose Your Own Story

  • بازی آنلاین است

علاقه‌مندان به بازی‌های «متن محور» (Text Based) با Lifeline غریبه نیستند و حالا استودیوی 3 Minute Games در جدیدترین عنوان این سری ایده جالبی را پیاده کرده است؛ Lifeline Universe جای اینکه روی یک داستان تمرکز کند، همانگونه که اسمش نشان می‌دهد مجموعه‌ای از داستان‌های مختلف داشته و هر کدام را که خواستید می‌توانید با انتخاب‌های خودتان پیش ببرید. در پایان نیز قابلیت این را دارید تا نتیجه انتخاب‌هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Lifeline Universe – Choose Your Own Story

Lifeline Universe – Choose Your Own Story

سازنده: 3 Minute Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 78 مگابایت زبان:

Flight Sim 2018

شبیه ساز اندروید

  • بازی آفلاین است

استودیوی Ovidiu Pop که تخصص خاصی در ساخت بازی‌های شبیه‌سازی دارد، در آخرین ساخته‌اش روی پرواز دست گذاشته و با توجه به نظرات مثبت کاربران انگار Flight Sim 2018 می‌تواند علاقه‌مندان به پروازهای شبیه‌سازی را سرگرم کند؛ همانند بقیه عناوین مشابه در اینجا نیز کنترل هوایپماهای مختلفی را دارید و با انجام ماموریت‌های گوناگون نیز می‌توانید وسیله‌های جدیدتری آزاد کنید. چرخه شب و روز، جهانی بزرگ، سیستم آب و هوایی داینامیک و نمای کاکپیت هواپیما از دیگر ویژگی‌های Flight Sim 2018 به شمار می‌روند.

Flight Sim 2018

Flight Sim 2018

سازنده: Ovidiu Pop قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 443 / 237 مگابایت زبان:

Luca: The Dreamer

بازی آفلاین است

داستان Luca: The Dreamer از آنجایی آغاز می‌شود که توپ داستان به داخل یکی از خانه‌ها می‌افتد و در تلویزیون توپ دیگری را می‌بیند که بازیکن‌های جام جهانی با آن مسابقه می‌دهند. حالا لوکا هم در ماجراجویی تصمیم می‌گیرد تا خودش را به جام جهانی برسد؛ Luca: The Dreamer داستانی دلنشین دارد و به جز گیم پلی که می‌توانست بهتر باشد، در زمینه موسیقی و گرافیک هم همین زیبایی کاملا به چشم می‌آید. بنابراین اگر خواهان تجربه یکی از زیباترین عناوین پلتفرمر گوشی هستید، بازی را از دست ندهید.

Luca: The Dreamer

Luca: The Dreamer

سازنده: Creasaur قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 391 / 338 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی