ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه سبک‌تر پابجی موبایل منتشر شد

برای کسانی که دیوایس ضعیف‌تر دارند و مشتاق تجربه پابجی موبایل هستند، کمپانی تنسنت یک هدیه دارد؛ به تازگی نسخه سبک‌تر این عنوان با نام PUBG Mobile Lite منتشر شده که تمرکز خود را روی گوشی‌های ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

برای کسانی که دیوایس ضعیف‌تر دارند و مشتاق تجربه پابجی موبایل هستند، کمپانی تنسنت یک هدیه دارد؛ به تازگی نسخه سبک‌تر این عنوان با نام PUBG Mobile Lite منتشر شده که تمرکز خود را روی گوشی‌های اقتصادی و قدیمی گذاشته. پیش نیاز این نسخه اندروید 4 بوده و حجم بازی هم از 1.5 گیابایت به 250 مگابایت رسیده است.

البته برای بهینه‌سازی با دستگاه‌های ضعیف‌تر، سازنده مجبور شده بعضی از قسمت‌های عنوان اصلی را فدا کند. در هر مسابقه از پابجی موبایل لایت تنها 40 بازیکن حضور دارند، برخلاف نسخه اصلی که 100 نفر را به جان یکدیکر می‌اندازد. در نتیجه این اتفاق هم محیط بازی حالا 2*2 کیلومتر مربع است.

تنسنت تمام این تغییرات را داده تا فشار کمتری به رم بیاید و در عین حال بازیکن‌ها تجربه‌ای روان‌تر و با کیفیت داشته باشند. PUBG Mobile Lite فعلا به صورت محدود در فیلیپین عرضه شده و احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه این عنوان برای دیگر منطقه‌ها خواهیم بود. بد نیست بدانید روز گذشته و بعد از انتظارات فراوان، بزرگترین رقیب پابجی به اندروید آمد.

در جریان رویداد رونمایی از گلکسی نوت 9 تیم سویینی، مدیرعامل اپیک گیمز، روی استیج حاضر شد و نسخه آزمایشی عنوانش را به صورت انحصاری برای گوشی‌های سامسونگ معرفی کرد. از 12 آگوست (21 مرداد) نیز دارندگان بقیه دیوایس‌ها می‌توانند بتا فورتنایت اندروید را تجربه کنند. اگر دوست دارید بدانید چه گوشی‌هایی از بتا فورتنایت اندروید پشتیبانی می‌کنند، این مطلب را از دست ندهید.

PUBG MOBILE LITE

PUBG MOBILE LITE

سازنده: Tencent قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 250 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی