ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باتری موبایل Palm گوشی Pepito
تکنولوژی

افشای مشخصات سخت افزاری و نخستین تصاویر از موبایل کوچک اندام شرکت Palm

همین چند روز پیش بود که خبر رسید برند با سابقه Palm قصد دارد با تولید یک موبایل جدید دوباره به صحنه رقابت بازگردد. حال فهرست مشخصات سخت افزاری به همراه نخستین تصاویر از این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

همین چند روز پیش بود که خبر رسید برند با سابقه Palm قصد دارد با تولید یک موبایل جدید دوباره به صحنه رقابت بازگردد. حال فهرست مشخصات سخت افزاری به همراه نخستین تصاویر از این موبایل کوچک اندام در فضای مجازی منتشر شده است.

آن چه از تصاویر و اطلاعات منتشر شده بر می آید، کمپانی TCL به عنوان مالک برند Palm تصمیم دارد تا اولین قدم را کاملاً محتاطانه بردارد، چرا که قرار است نخستین موبایل Palm پس از سال ها از یک نمایشگر کوچک ۳.۳ اینچی با رزولوشن 720p و پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵ برخوردار باشد.

محصول مورد بحث که ظاهراً مقرر شده با نام «Pepito» روانه بازار شود، همچنین مجهز به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. پردازش های گرافیکی را نیز پردازشگر آدرنو 505 بر عهده خواهد داشت.

باتری موبایل Palm گوشی Pepito

ویژگی دیگری که در خصوص جدیدترین موبایل پالم جلب توجه می کند، ظرفیت ۸۰۰ میلی آمپر ساعتی باتری آن است که می تواند هر خریداری را، آن هم در شرایط بازار امروز نگران کند.

لازم به یادآوری است که آخرین موبایل تولید تحت برند Palm در سال ۲۰۱۰ و با نام  Palm Pre 2 روانه بازار شد. محصولی که برای آخرین بار میزبان سیستم عامل WebOS و یک کیبورد فیزیکی کامل بود.

آیا مشخصات و ابعاد منتسب به Pepito می تواند کاربران بازاری را که از موبایل های غول پیکر اشباع شده به سمت خود جلب کند؟ پاسخ به این سوال پس از رونمایی و عرضه به بازار مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی