ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدیه همراه اول
تکنولوژی

همراه اول تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت به مشترکین خود هدیه می دهد

به مناسبت ۲۴ امین سالروز ورود فناوری تلفن همراه به کشور، اپراتور اول تصمیم گرفته که به تمامی مشترکین خود هدیه بدهد و به طور رسمی اعلا کرده که این هدیه به تمامی مشترکین دائمی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۰

به مناسبت ۲۴ امین سالروز ورود فناوری تلفن همراه به کشور، اپراتور اول تصمیم گرفته که به تمامی مشترکین خود هدیه بدهد و به طور رسمی اعلام کرده که هدیه تولد همراه اول به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری خود در 7 سطح متفاوت ارایه می‌شود.

 به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تولد همراه اول، بسته دیتای یک روزه از 100 مگابایت تا 100 گیگابایت به کاربران هدیه داده می‌شود. به گفته روابط عمومی این مجموعه این طرح از 19 مرداد تا پایان 26 مرداد 97 اجرایی خواهد شد و برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری، پس از ثبت نام، یکی از ۷ بسته در نظر گرفته شده که به صورت تصادفی فعال می شود. کاربران باید بدانند که مشترک تنها یک روز (از ساعت ۵ صبح تا ۱۹ عصر) فرصت دارد از بسته دیتای هدیه خود استفاده کند.

هدیه همراه اول

برای شرکت در این طرح، مشترکین اپراتور اول می‌توانند ز طریق شماره گیری کد دستوری #۲۴*۹۷* بصورت رایگان در این طرح ثبت نام کرده و از هدیه‌ای که بصورت رندوم برایشان در نظر گرفته شده استفاده ببرند. هر زمان که کد دستوری توسط مشترک شماره گیری شود، بسته در اولین ۵ صبح پس از شماره گیری برای مشترک فعال می شود.
تاکید می‌شود که ثبت نام و دریافت این هدیه تنها برای یک بار فقط در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۶ مرداد ماه  امکان پذیر بوده و مهلت استفاده از آن از زمان فعالسازی تا پایان همان روز است.
مشترکین همراه اول جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح می توانند به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

    خخخخخ زدم 2 گیگ یک روزه فعال شده از فردا صبح. آخه یک روز به چه دردی میخوره نامردا حداقل یک هفته زمان میدادید ?

  • ahadm 8888
    ahadm 8888 | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

    اخی یه موقع ورشکست نشند با این کارشون ..دو گیگ بیشتر نیست ..چندین مورد هم امتحان کردیم ..
    بخوره تو سرشون ..یک روزه خخخخخخ ببین به چه حقارت هایی باید تن بدیم ..از یارانه 45 تومنی بگیر تا سود سهامت عدالت و اینا ..سهم ما از میلیاردها دلار ثروت این کشور ..دست تو جیب مردم و قسمشون به قران ..پول نفت هست اما خرج می شه تو لبنان

  • morteza_n
    morteza_n | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

    ولمون کن بابا هنوز جای اون هدیه عید تا عید پارسال خوب نشده نامردا

مطالب پیشنهادی