ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش اقساطی برلیانس H220 با 21 میلیون تومان پیش پرداخت اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا از پیش فروش نقدی برلیانس H۲۲۰ تیپ معمولی خبر داده است. سایپا 15 درصد سود مشارکت و 12 درصد سود انصراف برای خریداران در نظر گرفته است. گفتنی است شرکت برلیانس در ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

گروه خودروسازی سایپا از پیش فروش نقدی برلیانس H۲۲۰ تیپ معمولی خبر داده است. سایپا 15 درصد سود مشارکت و 12 درصد سود انصراف برای خریداران در نظر گرفته است.
گفتنی است شرکت برلیانس در حال حاضر محصولات این شرکت علاوه بر تولید در ایران به کشورهایی چون آفریقای جنوبی، برزیل، پرو، شیلی، الجزایر، استرالیا، فیلیپین و سنگاپور صادر می ‌شود و در خلال قرارداد خود با ب ام و، مونتاژ محصولات آلمانی را در خاک چین بر عهده دارد.برلیانس H220برلیانس H220 از یک موتور 4 سیلندر با حجم ١/۵ لیتر با قدرت ١٠٢ اسب بخار برخوردار است. گیربکس این خودرو به صورت سفارشی در ٢ نمونه ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک انتخاب شده است که البته گونه اتوماتیک در واقع از سری AMT استفاده می کند که یک گیربکس دستی با عملگرهای خودکار محسوب می شود و عملکرد مناسبی در سبک و سنگین کردن دنده ها ندارد.برلیانس H220از تجهیزات ایمنی و رفاهی قابل ذکر برلیانس H220 و H230 می توان به: ایربگ راننده و سرنشین، سانروف برقی، کامپیوتر اطلاعات سفر، مجهز به سیستم پیشرفته ترمز EBD+ABS، سنسور پارک دنده عقب، شیشه بالا برهای برقی جلو و عقب ، سیستم صوتی و تصویری مجهز به ۶ بلندگو ، رادیو ، USBپورت ، CD PLAYER اشاره کرد .

با این حال برلیانس H220 موفق به کسب چهار ستاره ایمنی از سوی موسسه  C NCAP شده است و از این نظر نسبت به برخی خودروهای هم رده خود (در محدوده قیمتی 50 میلیون تومان) برتری قابل توجهی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی