ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستیار صوتی الکسا خودرو آمازون
تکنولوژی

به زودی خودروهای بیشتری میزبان دستیار صوتی الکسا می شوند

ظاهراً آمازون انگیزه زیادی دارد تا دستیار هوشمند خود را هر چه بیشتر در حوزه های جدید گسترش دهد. اخیراً خبر رسیده این شرکت با کمپانی های خودروساز بیشتری به توافق رسیده تا محصولات جدیدشان ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

ظاهراً آمازون انگیزه زیادی دارد تا دستیار هوشمند خود را هر چه بیشتر در حوزه های جدید گسترش دهد. اخیراً خبر رسیده این شرکت با کمپانی های خودروساز بیشتری به توافق رسیده تا محصولات جدیدشان میزبان دستیار صوتی الکسا باشند.

قدم بعدی انتشار کیت توسعه Alexa Auto بود که آمازون دیروز به این وعده نیز جامه عمل پوشاند. به لطف این کیت جدید و قابلیت های شخصی سازی که در اختیار خودروسازان و توسعه دهندگان سوم شخص قرار می گیرد، رانندگان قادر خواهند بود بدون برداشتن نگاه خود از مسیر و از طریق فرامین صوتی کنترل کاملی را روی قابلیت ها و امکانات مختلف خودروهای خود داشته باشند.

دستیار صوتی الکسا خودرو

علاوه بر این ها اطلاعات آب و هوایی، ناتیفیکیشن ها، کنترل وضعیت ابزارهای هوشمند خانگی، استریم محتواهای دیجیتالی، مسیریابی و جستجوهای محلی نیز از طریق دستیار صوتی آلکسا و بدون ور رفتن با منوهای مختلف ممکن خواهد شد.

از جمله شرکای فعلی آمازون در این برنامه می توان به هیوندای، فورد، بی ام و، فولکس واگن، تویوتا و لکسوس اشاره کرد. به طور حتم با در دسترس قرار گرفتن کیت توسعه متن باز آلکسا، اعضای این فهرست به سرعت افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی