ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک بوک پرو ۲۰۱۸

کاربران از مشکل صوتی در مک بوک پرو ۲۰۱۸ خبر می دهند

ظاهر شدن مشکلات متعدد در مک بوک پرو ۲۰۱۸ بسیاری را در مورد فرایندهای کنترل کیفیت اپل به تردید انداخته است. چند هفته قبل اپل با تایید کاهش کارایی لپ تاپ های جدید خود در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

ظاهر شدن مشکلات متعدد در مک بوک پرو ۲۰۱۸ بسیاری را در مورد فرایندهای کنترل کیفیت اپل به تردید انداخته است.

چند هفته قبل اپل با تایید کاهش کارایی لپ تاپ های جدید خود در دمای بالا به روزرسانی را برای رفع آن منتشر کرد و حالا مشکل جدیدی از این لپ تاپ های پریمیوم سر برآورده که به اسپیکر مربوط می شود.

برخی کاربران مک بوک های ۱۳ و ۱۵ اینچی در سایت هایی نظیر یوتیوب و ردیت از پخش صداهای ناهنجار و شبیه شکستگی حین پلی کردن فایل های صوتی یا تصویری خبر داده اند که گاهی اوقات بسیار آزار دهنده می شود.

این نویزها حتی هنگام پخش با صدای کم هم به گوش می رسد و این در حالی است که اپل در تبلیغات مک بوک پرو ۲۰۱۸ از «ارتقای تجربه صوتی به سطح جدید با محدوده داینامیک گسترده و باس بیشتر» خبر می داد. علاوه بر این اسپیکرهای مذکور به لطف اتصال مجزا به منبع تغذیه قرار بود صدا را تا حد ممکن تقویت کنند.

یک منبع آگاه تاکید کرده که اپل از این مشکل آگاه بوده و در حال بررسی آن است. البته به نظر می رسد که شناسایی دلیل اصلی چندان ساده باشد چرا که کاربران با مشکلات متنوع مواجه شده اند، برای مثال برخی از آنها صداهای ناهنجار را تنها در اپ های خاصی مثل اپل موزیک یا آیتونز تجربه کرده اند و برخی دیگر در یوتیوب به مشکل صوتی خورده اند.

از سوی دیگر دسته ای از کاربران مدعی شده اند که حتی حین استفاده از ویندوز با BootCamp هم صداهای ناهنجار را شنیده اند که در صورت درستی می تواند نشان دهنده سخت افزاری بودن مشکل باشد.

کاربران اپل در فروم های تخصصی دلایل مختلفی مثل تداخل رادیویی، عملکرد نامناسب درایورهای صوتی و حتی چیپ های جدید T2 را به عنوان دلایل احتمالی ذکر کرده اند.

به هر حال دلیل این مشکل هرچه باشد ظاهرا کارایی خط کنترل کیفیت اپل تا حدودی افت کرده و شاهد این مدعا را هم می توان کاورهای چرم ۲۰۰ دلاری این شرکت ذکر کرد که در قسمت پورت شارژ درز ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rad
    rad | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

    این مشکل هم بر خلاف تصورها کاملا نرم افزاریه و به راحتی حل میشه

  • ed.salvatore
    ed.salvatore | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

    داداش فقط در مورد اون کاور ، برای حمل کردنشه ها نبایدش درز شارژ داشته باشه! مثل اینه تو کوله ps4 بگی چرا جا نزاشتن سیم شارژ وصل کنم بزنم به برق و بازی کنم میهش یبار بری تو لینک؟

مطالب پیشنهادی