ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عنوان Quake Champions را رایگان دانلود و بازی کنید [تماشا کنید]

دیشب در جریان QuakeCon 2018، بتسدا اعلام کرد که بازی Quake Champions برای همیشه رایگان شده است. این عنوان که ساخت آن بر عهده استودیو id Software قرار دارد، در سال پیش برای پی سی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

دیشب در جریان QuakeCon 2018، بتسدا اعلام کرد که بازی Quake Champions برای همیشه رایگان شده است. این عنوان که ساخت آن بر عهده استودیو id Software قرار دارد، در سال پیش برای پی سی عرضه شد و تا امروز در حالت «دسترسی زودهنگام» قرار داشت.

البته بسته های Champions بازی که پیش از این توسط بتسدا فروخته می شدند، هنوز هم برای خرید در Quake Champions در دسترس خواهند بود. علاوه بر خبر رایگان شدن، تریلری از این بازی با معرفی شخصیت های جدید به نمایش در آمد که می توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

این تریلر به طور ویژه ای روی گیم پلی سرعتی بازی و اسلحه های قدرتمند و در نهایت معرفی یک قهرمان جدید تمرکز دارد.

اولین قسمت از سری Quake در سال 1995 منتشر شد که به دلیل ارائه تکنولوژی سه بعدی و مواردی همچون حرکات آزادنه سر شخصیت اصلی، یک بازی انقلابی در زمان خود به حساب می آمد. از آن موقع تا امروز، 5 نسخه دیگر از این سری عرضه شده اند که البته به جز نسخه های دوم و سوم، بقیه آن ها توفیق زیادی در جلب نظر کاربران و منتقدان پیدا نکردند.

جدا از این بازی، دو عنوان Doom Eternal و Rage 2 هم طی QuakeCon امسال نمایش های مفصلی داشتند و مشخص شد که در Doom جدید باید منتظر بخش چندنفره و محیط های گسترده تری نسبت به گذشته باشیم و Rage 2 نیز از دنیای وسیعی برخوردار خواهد بود که برای جابجایی در آن به وسایل نقلیه متنوع بازی دسترسی خواهید داشت.

نباید این نکته را هم فراموش کرد که شخصیت هایی اصلی فرنچایزهای Doom و Wolfenstein هم در Quake Champions قابل کنترل خواهد بود. در نهایت برای دریافت رایگان این بازی که تنها برای پلتفرم پی سی عرضه شده است، می توانید به سایت رسمی آن مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی