ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل BlackBerry KEY2
تکنولوژی

اولین تصویر زنده از موبایل بلک بری Key2 LE منتشر شد

تقریبا یک ماه پیش کمپانی TCL Communication موبایل BlackBerry Key2 را رسماً معرفی کرد. این تلفن همراه از صفحه کلیدی فیزیکی و سیستم عامل اندروید گوگل بهره می‌برد و به نرخ ۶۴۹ دلار عرضه گشت. حال به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

تقریبا یک ماه پیش کمپانی TCL Communication موبایل BlackBerry Key2 را رسماً معرفی کرد. این تلفن همراه از صفحه کلیدی فیزیکی و سیستم عامل اندروید گوگل بهره می‌برد و به نرخ ۶۴۹ دلار عرضه گشت. حال به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد از یک گوشی‌ با نام بلک بری Key2 LE رونمایی کند تا طرفداران این برند نیز بتوانند گزینه‌ای ارزانتر برای خرید داشته باشند. ضمن اینکه به تازگی اولین تصویر زنده این موبایل در فضای مجازی منتشر شده است.

در حال حاضر TCL موفق شده مجوز‌های لازم برای عرضه‌ این گوشی میان رده‌ را از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) کسب کند و به نظر می‌رسد طبق سنت این برند با موبایلی بهره مند از صفحه کلیدی فیزیکی طرف باشیم.

سایت اندروید پلیس به همراه اولین تصویر زنده این موبایل، از مشخصاتش نیز اطلاعاتی ارائه داده است که نشان می دهد بلک بری Key2 LE همانند مدل قبلی از یک نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. در گوشی یاد شده یک چیپست اسنپدراگون 636 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

ضمن اینکه یک سنسور۱۳ مگاپیکسلی نقش دوربین اصلی را ایفا کرده و حسگر ۵ مگاپیکسلی دیگری دوربین سلفی این اسمارت فون به شمار می‌رود. میان رده بلک بری ابعادی معادل ۱۵۰ میلیمتر طول، ۷۲ میلیمتر عرض و ۸.۳۵ میلیمتر ضخامت دارد و به میزان ۱۵۶ گرم سنگین است.

علاوه بر این گوشی یاد شده از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند.

به نظر می رسد که این موبایل به علت سخت افزار ضعیفتر استفاده شده در آن از مدل BlackBerry Key2 که پیشتر معرفی شده بود، قدری ارزانتر باشد و به قیمتی حدود ۵۰۰ دلار عرضه گردد. البته هنوز کمپانی TCL Communication اطلاعاتی از این موبایل منتشر نکرده است اما به نظر می‌رسد این اتفاق هرچه سریعتر رخ دهد.

 

تماشا کنید: ویدیوی رسمی گوشی بلک بری Key2 پیش از رونمایی منتشر شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی