ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نسخه بتای اپ Digital Wellbeing برای اندروید پای در گوگل پلی

درست دو روز بعد از رونمایی رسمی اندروید ۹.۰ موسوم به اندروید پای، نسخه بتای اپلیکیشن Digital Wellbeing در پلی‌استور منتشر شد. این اپلیکیشن که احتمالا تا دو ماه آینده در فاز بتا باقی می‌ماند، تدبیر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰

درست دو روز بعد از رونمایی رسمی اندروید ۹.۰ موسوم به اندروید پای، نسخه بتای اپلیکیشن Digital Wellbeing در پلی‌استور منتشر شد.

این اپلیکیشن که احتمالا تا دو ماه آینده در فاز بتا باقی می‌ماند، تدبیر جدیدی است که گوگل برای استفاده درست و اصولی کاربران از دیوایس‌های هوشمند اندیشیده و راهکاری ارائه داده که از اعتیاد افراد به این گجت‌ها جلوگیری به عمل آورد.

Digital Wellbeing که نسخه کامل و پایدار آن پاییز امسال از راه می‌رسد، فقط با دیوایس‌هایی سازگاری دارد که از جدیدترین نسخه اندروید پشتیبانی می‌کنند که در حال حاضر گوشی‌های پیکسل و پیکسل ۲ گوگل و اخیرا اسنشال PH-1 را شامل می‌شود.

البته فایل APK این اپ در وبسایت‌های مختلف منتشر شده و به روش غیر مستقیم می‌توان به نصب آن در دیوایس‌های دیگر اقدام کرد. اما نتیجه کار چیزی به جز ظاهر شدن پیغام خطا نخواهد بود

اپلیکیشن Digital Wellbeing تنها بخش کوچکی از برنامه‌‌ای است که گوگل برای برای استفاده درست و بهینه کاربران از دیوایس‌های الکترونیکی در نظر دارد. هدف گوگل این است که کاربران در عین تعامل با گجت‌های هوشمند بتوانند در زمان کمتری به خواسته‌ها و نیازهایشان برسند و در این مسیر هوش مصنوعی می‌تواند به کمک این کار بیاید.

به عنوان مثال، پیشنهاد انجام کارها به طور هوشمند یکی از این برنامه‌هاست. همچنین Digital Wellbeing می‌تواند به شما بگوید که در طول روز چقدر از زمان خود را به گوشی هوشمندتان اختصاص می‌دهید، و فرصتی در اختیارتان قرار می‌دهد تا در صورت استفاده افراطی بتوانید رفتارتان را تغییر دهید.

گوگل Digital Wellbeing را به چشم یک برنامه بلند مدت می‌بیند و احتمالا در اندروید بعدی (که فعلا با اسم رمز Android Q شناخته می‌شود) نیز به پشتیبانی از آن ادامه خواهد داد. برای دریافت نسخه بتای این اپلیکیشن می‌توانید همین حالا به پلی‌استور مراجعه نمایید.

Digital Wellbeing

Digital Wellbeing

سازنده: Google LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: - مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی