ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریشخند سامسونگ به اپل این بار با قابلیت‌های گلکسی نوت 9 [تماشا کنید]

همانطور که می‌دانید دو روز پیش سامسونگ از جدیدترین پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت 9 رونمایی نمود. حال این شرکت کره‌ای تنها چند روز پس از آن، دو آگهی تبلیغاتی با موضوع قابلیت‌های منحصر به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

همانطور که می‌دانید دو روز پیش سامسونگ از جدیدترین پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت 9 رونمایی نمود. حال این شرکت کره‌ای تنها چند روز پس از آن، دو آگهی تبلیغاتی با موضوع قابلیت‌های منحصر به فرد آن و مقایسه‌اش با آیفون های اپل در فضای مجازی منتشر کرده که نشان می‌دهد، داستان ویدیو‌های تبلیغاتی سریالی Ingenius این کمپانی و ریشخند سامسونگ به اپل تمامی ندارد.

ریشخند سامسونگ به اپل

تقریباً دو ماه پیش بود که سامسونگ در یک آگهی تبلیغاتی، آیفون‌های قدیمی را به سخره گرفت و به کاهش سرعت پردازنده، عدم مقاومت در برابر آب و بی ثباتی نرم افزار آیفون 6 اشاره کرد.

به نظر می‌رسد که در آن زمان این ویدیو تاثیر شگرفی در دنیای رسانه‌ گذاشته باشد چرا که سامسونگ سعی کرده سراغ مصائب فروشندگان کمپانی کوپرتینویی رفته و یک سری آگهی سریالی با محوریت متخصصین فنی اپل استور بسازد.

ریشخند سامسونگ به اپل

تا به حال این آگهی‌های تبلیغاتی سریالی به مسائل مختلفی همچون سرعت دانلود پایین‌تر آیفون‌ 10 نسبت به دیگر پرچمداران، عدم وجود درگاه هدفون در آیفون‌ها، برتری دوربین، حافظه و قدرت پردازش گلکسی اس 9 از آیفون‌ ها پرداخته است. حتی یک آگهی جالب نیز درباره‌ی استفاده از بریدگی نمایشگر در آیفون 10 نیز ساخته شده که در فضای مجازی سر و صدای زیادی به راه انداخته است.

حال به نظر می‌رسد نوبت به گلکسی نوت 9 رسیده و اپل قصد دارد با ویژگی‌های جدید آن کمپانی کوپرتینویی را به سخره بگیرد.

بدین منظور سامسونگ دو ویدیوی تبلیغاتی ۳۰ ثانیه‌ای با عناوین قدرت و قلم را در کانال رسمی خود منتشر کرده که به توانایی‌ها قلم S Pen و برتری نسبی گلکسی نوت 9 بر آیفون‌های فعلی می‌پردازد.

در یکی از این ویدیوها به تعبیه شدن قابلیت تشخیص چهره در پرچمدار جدید سامسونگ اشاره می‌شود و کارمند اپل دیگر نمی‌تواند ویژگی منحصر به فردی برای گوشی‌های این شرکت مطرح کند.

علاوه بر این در ویدیوی دیگر، کارمند اپل به این مطلب اشاره می‌کند که درست است آیفون قلم مخصوص ندارد اما کاربران می‌توانند از انگشتانشان برای کار با آیفون استفاده کنند.

به نظر می رسد که داستان‌ این ویدیویی تبلیغاتی ادامه خواهد داشت. حال سوال اینجاست که کمپانی کره‌ای برای آگهی‌های بعدی خود از این سری، سراغ کدامیک از برتری‌های پرچمدارش به آیفون‌ها خواهد رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی