ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

خبری از بخش آنلاین در بازی Assassin’s Creed Odyssey نیست

در حالی که مدت نسبتاً زیادی از معرفی بازی Assassin’s Creed Odyssey می‌گذرد و شاهد انتظار جزئیات از بخش‌های مختلف گیم‌پلی و داستان بازی‌ بوده‌ایم، هیچ گونه اطلاعاتی از بخش‌های آنلاین به اشتراک گذاشته نشده است. ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

در حالی که مدت نسبتاً زیادی از معرفی بازی Assassin’s Creed Odyssey می‌گذرد و شاهد انتظار جزئیات از بخش‌های مختلف گیم‌پلی و داستان بازی‌ بوده‌ایم، هیچ گونه اطلاعاتی از بخش‌های آنلاین به اشتراک گذاشته نشده است. همین مسئله باعث شد تا شایعاتی مبنی بر عدم وجود حالت‌های آنلاین در فضای مجازی منتشر شود؛ شایعاتی که اکنون به صورت رسمی تایید شده‌اند.

اسکات فیلیپس، کارگردان بازی Assassin’s Creed Odyssey، چندی پیش مصاحبه‌ای با وبسایت گیم‌ اینفورمر انجام داد. فیلیپس طی انجام این مصاحبه با سوالات گوناگون از بخش‌های مختلف بازی روبرو شد که یکی از آن‌ها پیرامون بخش‌ چندنفره بود. او در پاسخ گفت چنین بخش هایی هرگز به بازی اضافه نخواهند شد. البته او در ادامه اضافه کرد ممکن است چنین تصمیمی را برای نسخه‌های آینده سری اساسینز کرید اتخاذ نکنند.

به دو دلیل رخ دادن چنین اتفاقی چندان هم دور از ذهن نبود. همان‌طور که پیش از این نیز ذکر شد، از ابتدا سازندگان بازی هیچ گونه اشاره‌ای به حالت‌های آنلاین نکردند و همین مسئله نیز باعث گمانه زنی‌هایی در این رابطه شد. دومین دلیل هم سیاست‌های اخیر شرکت یوبیسافت در چند سال اخیر بود که باعث شده بود سازندگان بازی بخش چندنفره را برای تمرکز بیشتر روی بخش تک‌نفره کنار می‌گذاشتند.

بازی Assassin’s Creed Odyssey

فیلیپس در بخش دیگری از این مصاحبه اعلام کرد سازندگان بازی هیچ وقت به دنبال اضافه کردن حالت بتل رویال به بازی Assassin’s Creed Odyssey نبوده‌اند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بتل رویال امروزه به یکی از ترندهای اصلی ویدیو گیم در سرتاسر جهان تبدیل شده است و بسیاری از شرکت‌ها برای کسب درآمد بیشتر، آن را در محصولات جدید خود قرار می‌دهند یا به محصولات قدیمی اضافه می‌کنند.

در نهایت، از فیلیپس درباره‌ «حالت اکتشاف» (Discovery Mode) در بازی Assassin’s Creed Odyssey پرسیده شد که نخستین بار برای بازی Origins معرفی شده بود. فیلیپس در پاسخ به این پرسش گفت باید شرایط آینده را دید و سپس درباره آن تصمیم گرفت.

در پایان لازم به ذکر است این بازی در تاریخ 13 مهر  برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی