ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسنپ در خرم‌آباد، کاشان و سبزوار
تکنولوژی

اسنپ در خرم‌آباد، کاشان و سبزوار هم استارت زد

تکنولوژی تاکسی‌های آنلاین هر روز گسترده‌تر می‌شود و افراد بیشتری در شهرهای مختلف، حمل‌و نقل آنلاین را تجربه می‌کنند. اسنپ از ابتدای امسال تاکنون دفاتر خدماتی خود را در شهرهای مختلف ایران گسترش داده و حالا ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

تکنولوژی تاکسی‌های آنلاین هر روز گسترده‌تر می‌شود و افراد بیشتری در شهرهای مختلف، حمل‌و نقل آنلاین را تجربه می‌کنند. اسنپ از ابتدای امسال تاکنون دفاتر خدماتی خود را در شهرهای مختلف ایران گسترش داده و حالا سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ فعالیت خود را در سه شهر خرم‌آباد، کاشان و سبزوار آغاز کرده است.

به این ترتیب اسنپ تا امروز در ۲۵ استان و ۶۲ شهر کوچک و بزرگ ایران آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی به مردم اعلام کرده و به همین مناسبت هدیه‌ای برای کاربران خود در این دو شهر در نظر گرفته است.

این سامانه به رسم همیشگی، هدیه‌ای برای سفر اولی‌ها در نظر گرفته است. ساکنان خرم‌آباد می‌توانند کد SalamL، اهالی کاشان کد SalamK و در نهایت شهروندان سبزوار کد SalamS را در بخش «کد تخفیف» اپلیکیشن اسنپ وارد کنند و اولین سفرشان تا سقف ۷۰هزار ریال را مهمان اسنپ باشند.

اسنپ در خرم‌آباد، کاشان و سبزوار

تاکسی‌ اینترنتی اسنپ پیش از این هم با آغاز فعالیت در شهرهای مختلف ایران تلاش کرده رفت‌وآمد مردم را تسهیل و مقرون به صرفه کند و به این ترتیب در مسیر حمل‌ونقل بهینه شهری قدم بردارد.

امروز بعد از حدود چهار سال که از عمر این سامانه می‌گذرد، ساکنان شهرهای کوچک و بزرگ استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد می‌توانند از خدمات اسنپ در شهر خود استفاده کنند.

اشتغالزایی موضوع دیگری‌ست که اسنپ همواره بر آن تاکید داشته است. «ژوبین علاقبند» نایب رئیس هیات مدیره اسنپ و همچنین مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران پیش ازین گفته بود که این گروه در مجموع  تاکنون علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲ هزار نفر، برای ۴۰۰ هزار ایرانی به شکل غیرمستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

    کاشان بعضی مسیرارو هزار تومن میگیره??

مطالب پیشنهادی