ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جنرال موتورز دست ‌به ‌دامن سازمان تجارت آمریکا شد

شرکت جنرال موتورز در حال حاضر، بزرگ‌ ترین تولیدکننده خودرو در جهان است. این ابر شرکت، از سال ۱۹۳۱ تا ۲۰۰۷ میلادی به‌ عنوان بزرگ ‌ترین شرکت خودروسازی در جهان شناخته می‌ شد، اما در ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

شرکت جنرال موتورز در حال حاضر، بزرگ‌ ترین تولیدکننده خودرو در جهان است. این ابر شرکت، از سال ۱۹۳۱ تا ۲۰۰۷ میلادی به‌ عنوان بزرگ ‌ترین شرکت خودروسازی در جهان شناخته می‌ شد، اما در سال ۲۰۰۸ شرکت تویوتا از آن پیشی گرفت.
طبق گزارش مرکز پژوهش Navigant در اوایل سال ۲۰۱۷ شرکت جنرال موتورز پس از شرکت فورد موتور در دومین رده برترین سازندگان خودروهای خودگردان قرار دارد.جنرال ‌موتورزوضع تعرفه 25 درصدی برای اقلام چینی وارد شده به خاک آمریکا، بطور قطع حضور برخی کالا های آمریکایی ساخت چین در بازار ایالات متحده را تحت تاثیر قرار خواهد داد به عنوان نمونه می توان به کراس‌ اوور انویژن که برند آمریکایی بیوئیک را بر روی خود دارد اما در چین تولید می شود اشاره کرد. همین باعث شده تا جنرال‌ موتورز رایزنی هایی را با سازمان تجارت آمریکا برای مستثنا ساختن این محصول از این قانون داشته باشد.جنرال موتورزاین شرکت معتقد است تولید انویژن در چین، به سرمایه‌ گذاری بیشتر در خاک آمریکا می انجامد چرا که سود حاصل از این محصول به توسعه زیرساخت های جنرال‌ موتورز در خاک آمریکا کمک می‌ کند. جنرال موتورز ضمن تاکید بر اینکه بخش قابل‌ توجهی از انویژن های تولیدی بیوئیک در چین به فروش می‌ رسند عنوان می‌ کند که تولید انویژن در آمریکا به‌ صرفه نخواهد بود. بیوئیک در حالی سال گذشته بیش از 200 هزار دستگاه انویژن در چین به فروش رساند که مجموع فروش سال 2017 این محصول در بازار آمریکا، تنها 41 هزار دستگاه اعلام شده است.
جنرال‌ موتورز معتقد است این فروش ناچیز در مقایسه با بازار چین، پشتیبان خوبی برای تاسیس سایت تولید انویژن در خاک آمریکا نیست و در نقطه مقابل، وارد کردن این محصول، برای رقابت برند آمریکایی بیوئیک با برند های غیرآمریکایی نظیر آکیورا، ب‌ام‌و، لکسس، مرسدس-بنز و ولوو ضروری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی