ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ناسا
تکنولوژی

فرود دستگاه مشکوک ناسا در نزدیکی محل اقامت ترامپ

فرود بسته ای مشکوک در نزدیکی باشگاه گلف دونالد ترامپ ماموران امنیتی آمریکا را به واکنش واداشت. دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا اخیرا برای استراحت و بازی گلف به نیوجرزی رفته است اما روز گذشته ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

فرود بسته ای مشکوک در نزدیکی باشگاه گلف دونالد ترامپ ماموران امنیتی آمریکا را به واکنش واداشت.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا اخیرا برای استراحت و بازی گلف به نیوجرزی رفته است اما روز گذشته بسته ای مشکوک که به پاراشوت متصل شده بود و صدای عجیبی از آن شنیده می شد، در نزدیکی محل اقامت وی فرود آمد.

پیام عجیبی که روی این بسته نوشته شده بود تردیدها در مورد سوء قصد به جان رئیس جمهور را آمریکا را بیش از پیش افزایش داد:

این یک ابزار تحقیقات جوی ناسا است و بمب نیست. اگر این ابزار در نزدیکی محل اقامت رئیس جمهور فرود آمد ما در ناسا برای او آرزوی موفقیت می کنیم.

این پیام باعث شد «واحد ویژه بمب نیوجرزی» به محل اعزام شود اما ماموران پس از بررسی بسته متوجه چیز مشکوکی نشدند. پس از انجام تحقیقات بیشتر مشخص شد که بسته مذکور واقعا به ناسا تعلق داشته و پیام مذکور هم توسط یکی از کارآموزان تابستانی این سازمان نوشته شده است.ناساناسا در واکنش به این رویداد اعلام کرده که این بسته در چارچوب تحقیقات اقلیمی و برای بررسی ازون مورد استفاده قرار گرفته و دانش آموز هم مذکور هم با نوشتن این پیام عجیب روی دستگاه قصد خرابکاری نداشته است.

پلیس محلی تاکید کرده که این دومین بسته ای است که در محل مذکور فرود می آید اما محققان بابت این مشکل عذرخواهی کرده اند و از اینرو تحت تعقیب قضایی قرار نخواهند گرفت. با این حال سازمان فضایی ناسا کارآموزی را که مسبب این قضیه بود از تحقیقات کنار گذاشته است.

ترامپ در روزهای اخیر از دیدار با تیم کوک، مدیرعامل اپل خبر داده بود که طی آن به نگرانی هایی کوپرتینویی ها از عواقب جنگ تجاری بین آمریکا و چین و احتمال تاثیر آن بر افزایش قیمت آیفون پرداخته می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی