ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چالش‌های کوییز اف کینگز شروع شد؛ ۴۰ میلیون تومان جایزه در انتظار ۳ نفر

بازی کوییز اف کینگز امسال هم در لیگ بازی‌های رایانه‌ای تهران حضور دارد اما برخلاف سال گذشته، نحوه ثبت نام از طریق اپلیکیشن انجام خواهد شد و شرکت‌کنندگان در مسابقه نیازی به خرید بلیت ندارند. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۱

بازی کوییز اف کینگز امسال هم در لیگ بازی‌های رایانه‌ای تهران حضور دارد اما برخلاف سال گذشته، نحوه ثبت نام از طریق اپلیکیشن انجام خواهد شد و شرکت‌کنندگان در مسابقه نیازی به خرید بلیت ندارند.

به جای ثبت نام از طریق وبسایت ایوند، مخاطبان بازی کوییز اف کینگز باید در چالش‌های داخل اپلیکیشن شرکت کنند و اگر حداقل‌های لازم را کسب کردند، به مسابقات برج میلاد دعوت خواهند شد. رضا عباسی، مدیر مارکتینگ بازی کوییز اف کینگز در این رابطه به دیجیاتو گفت: «برخلاف لیگ پارسال که حضور در مسابقه فیزیکی (در برج میلاد) با خرید بلیت انجام می‌شد، امسال تصمیم گرفتیم تا افرادی که واقعا شایسته حضور در چنین تورنمنت بزرگی هستند را دعوت کنیم. برای آن که این پروسه به شکلی عادلانه باشد، پس از بررسی آپشن‌های مختلف، تصمیم گرفتیم دو چالش 5 روزه در بازی برگزار کنیم.»

او در ادامه به توضیح این چالش‌ها و جوایز پرداخت و گفت: «در هر کدام از چالش‌ها ماموریتی تعریف می‌شود و هرکسی که بتواند یکی از این دو چالش را به اتمام برساند، بلیت حضور در مسابقات حضوری در برج میلاد و شانس بردن 40 میلیون تومان وجه نقد را دریافت خواهد کرد. البته جدا از دریافت بلیت، در صورت انجام موفق چالش، بازیکنان جوایز درون بازی بسیاری نیز دریافت خواهند کرد. این چالش‌ها اما چندان ساده نیستند و هرکسی موفق به عبور از آنها نخواهد شد. به عنوان مثال، ماموریت چالش اول این است که بازیکنان 14 بازی تک به تک را برنده شوند بدون آن که باختی داشته باشند.»

رضا عباسی، مدیر مارکتینگ بازی کوییز اف کینگز

اما اگر کاربران در چالش‌ها شکست بخورند چه؟ عباسی پاسخ می‌دهد: «در صورتی که بازیکنان موفق به اتمام چالش اول نشدند، یک شانس دوباره در چالش دوم خواهند داشت و با اتمام آن، بلیت راهیابی به مسابقه نهایی را دریافت خواهند کرد.»

برخلاف سال گذشته که فقط به نفر اول جایزه اهدا شد، امسال سه نفر اول کوییزکاپ به ترتیب جوایز ۲۵، ۱۰ و ۵ میلیون تومانی دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، تمام کسانی که بلیت حضور در مسابقات را دریافت کنند نیز جوایزی از جمله پلی استیشن ۴ و بسته‌های هدیه از سوی تیم کوییز اف کینگز دریافت خواهند کرد.

چالش اول از ۲۰ تا ۲۵ مرداد و چالش دوم از ۲۸ تا ۲ شهریور برگزار می‌شود. مسابقات حضوری نیز از ۶ شهریور کلید خواهد خورد و برترین بازیکنان کوییز اف کینگز در برج میلاد بر سر مجموع جوایز ۴۰ میلیون تومانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. کوییز اف کینگز سال گذشته به عنوان تنها بازی ایرانی در سومین دوره لیگ موسوم به بازی‌های رایانه‌ای حضور داشت و موفق شد رکورد شرکت‌کنندگان تمام دوره‌های پیشین را بشکند.

برای دانلود بازی کوییز اف کینگز و شرکت در چالش‌ها و مسابقه‌ی نهایی ۴۰ میلیون تومانی در لیگ بازی‌های رایانه‌ای تهران می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. شرکت‌کنندگان بازی‌های فیفا، PES، پسرخوانده و کلش رویال نیز می‌توانند در وبسایت ایوند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. برخلاف سال گذشته، بانوان نیز می‌توانند در همه رشته‌های چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای تهران شرکت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی