ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از سری جدید محصولات پلتفرم SmartThings رونمایی کرد

به نظر می رسد که بعد از برگزاری مراسم آنپکد طی هفته گذشته و رونمایی از موبایل گلکسی نوت ۹، سامسونگ حالا برای رونمایی از نسل بعدی محصولات SmartThings آماده می شود. محصولاتی مانند هاب ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۰

به نظر می رسد که بعد از برگزاری مراسم آنپکد طی هفته گذشته و رونمایی از موبایل گلکسی نوت ۹، سامسونگ حالا برای رونمایی از نسل بعدی محصولات SmartThings آماده می شود. محصولاتی مانند هاب ارتقایافته اسمارت تینگز،‌ سنسور نشتی آب، سنسور حرکتی و سنسوری چندکاره.

ابتدا با هاب شروع می کنیم. هاب اسمارت تینگز جدید سامسونگ،‌ کوچکتر از ورژن قبلی است و به آخرین پروتکل های Zigbee، Z-Wave و بلوتوث ۴.۱ به روزرسانی شده است.

نکته مهم اینست که سامسونگ بالاخره متوجه شد که بسیاری از مردم لزوما مایل به قراردادن هاب خود در محلی که روتر قرار گرفته نیستند. هاب جدید اسمارت تینگز به صورت وایرلس به شبکه وای فای متصل می شود و بنابراین نیازی به اتصال کابل اترنت نیست. این به روزرسانی اگرچه قابل تحسین است،‌ اما جدید نیست و پیشتر شاهد قابلیت مشابهی در Wink Hub 2 بوده ایم.

لازم به اشاره است که هم اکنون انتخاب های زیادی میان سخت افزارهای هاب اسمارت تینگز وجود دارد. به عنوان مثال اسپیکر هوشمند و تازه معرفی شده گلکسی هوم از یک هاب اسمارت تینگز داخلی بهره می برد و همین موضوع برای سیستم مش وای فای اسمارت تینگز که امروز رونمایی شده نیز مصداق دارد.

سنسورهای اسمارت تینگز هم به روزرسانی های قابل توجهی پشت سر گذاشته اند. سنسور حرکتی حالا طراحی متفاوتی دارد و از یک توپ آهن ربا برای اتصال بهره می برد که به کمک آن، قادر به تنظیم زاویه و دستیابی به میدان دید عریض تر هستید. خروجی هوشمند جدید، سنسور چندکاره و سنسور نشتی آب هم از نو طراحی شده اند اما به جز مشخصات ظاهری، تفاوت معناداری با مدل های قبلی ندارند.

اما محصول جدید سامسونگ،‌ دکمه اسمارت تینگز است. این دیوایس قابل برنامه نویسی،‌ به شما اجازه می دهد که تنظیماتی روتین مثل «حالت فیلم» را برای هنگامی که اپلیکیشن اسمارت تینگز شروع به کار می کند معین کنید. گفتنی است که شرکت هایی مثل فیبارو، آمازون و فیلیپ هیو هم نیز قبلا چنین دیوایسی ساخته اند.

هاب اسمارت تینگز جدید سامسونگ قیمتی معادل ۷۰ دلار دارد و قیمت سنسورها هم بین ۲۰ الی ۲۵ دلار متغیر است. ضمنا تمام این محصولات هم اکنون روانه بازار شده و برای خرید در دسترس هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی