ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تینک پد پی 1
تکنولوژی

لپتاپ تینک پد پی 1 لنوو معرفی شد؛ سبک ترین و باریکترین ورک استیشن قابل حمل

لنوو از لپتاپ ورک استیشن تینک پد پی 1 برای مهندسان و سایر افرادی که نیاز به سخت افزاری قوی دارند رونمایی کرده. تینک پد پی 1 سبکترین و باریکترین ورک استیشن قابل حمل است ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۵

لنوو از لپتاپ ورک استیشن تینک پد پی 1 برای مهندسان و سایر افرادی که نیاز به سخت افزاری قوی دارند رونمایی کرده. تینک پد پی 1 سبکترین و باریکترین ورک استیشن قابل حمل است و 18.4 میلی متر قطر و کمتر از 1.8 کیلوگرم وزن دارد.

تینک پد پی 1

تینک پد پی 1 برای آن دسته از کاربران حرفه ای طراحی شده که نمی خواهند به میز خود محدود بمانند. این دستگاه به نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن fHD یا 4K مجهز شده که مدل بالاتر از نوع لمسی است. نمایشگر 4K با میزان روشنایی 400 نیت، پشتیبانی از 100 درصد محدوده رنگی ادوبی RGB و عمق رنگ 10 بیتی گزینه ای ایده آل برای عکاسان و گرافیست ها است.

اما نمایشگر fHD از 100 درصد محدوده رنگ های sRGB پشتیبانی می کند و حداکثر روشنایی آن 300 نیت است.

پردازنده این لپتاپ زئون یا سری Core نسل هشتم اینتل است و به کارت گرافیک کوادرو پی 2000 انویدیا، رم تا 64 گیگابایت و تا 4 ترابایت حافظه SSD مجهز شده است. درگاه های تینک پد پی 1 شامل تاندربولت 3، کارت خوان اس دی، USB-A (استاندارد معمول)، HDMI نسخه 2.0، یک درگاه اترنت کوچک و درگاه چند منظوره صدا است. در کنار این موارد یک دوربین مادون قرمز و یک وبکم به چشم می خورند.

تینک پد پی 1

اما لنوو طراحی مقاوم را برای تینک پد پی 1 فراموش نکرده. این لپتاپ بر اساس 12 بخش و 21 روش مختلف استانداردهای نظامی طراحی شده و بیش از 200 بررسی کیفیت را سپری کرده. لنوو همچنین یک داک ویژه را برای تینک پد پی 1 در نظر گرفته که از طریق درگاه تاندربولت متصل می شود. قیمت این محصول از 1949 دلار به بالا است.

تینک پد پی 1

علاوه بر این کمپانی چینی لپتاپ ورک استیشن تینک پد پی 72 را نیز معرفی کرده است که به ظرافت تینک پد پی وان نیست اما در عوض از نمایشگر بزرگ 17.3 اینچی بهره می برد. کارت گرافیک در نظر گرفته شده برای آن نیز تا حداکثر کوادرو P5200 از انویدیا  است و تا 6 ترابایت حافظه داخلی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

    جناب باقرزاده توی متن اشتباه نوشتید 4Gb حافظه در صورتی که فکر کنم باید 4Tb باشه! یه همچین لپتاب قوی ای که 4Gb براش خیلی کمه!

    • علی باقرزاده
      علی باقرزاده | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

      متشکرم. اصلاح شد.

مطالب پیشنهادی