ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی فاکسکان و کاهش غافلگیرکننده سود نسبت به سال گذشته

کمپانی فاکسکان که یکی از اصلی ترین تامین کنندگان اپل به حساب می آید اخیرا و در تازه ترین گزارش مالی خود خبر از کاهش ۲.۲ درصدی سود داده که با توجه به همکاری بسیار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۵

کمپانی فاکسکان که یکی از اصلی ترین تامین کنندگان اپل به حساب می آید اخیرا و در تازه ترین گزارش مالی خود خبر از کاهش ۲.۲ درصدی سود داده که با توجه به همکاری بسیار پر منفعت اش با اپل جای تعجب فراوان دارد. البته گفتنی است که اپل مدتی پیش کاهش تقاضا برای موبایل های آیفون را تایید کرده بود.

کمپانی تایوانی فاکسکان می گوید که سود خالص اش در سه ماهه اخیر معادل ۱۷ میلیارد دلار جدید تایوان (یا ۵۶۶.۷ میلیون دلار آمریکا)‌ بوده است. برای مقایسه باید افزود که تحلیلگران دستیابی به سود خالص ۲۰ میلیارد دلاری را پیش بینی کرده بودند اما فاکسکان از رسیدن به این مهم بازماند.

البته علی رغم کاهش سوددهی، درآمد فاکسکان با رشد ۱۷ درصدی همراه بوده و نسبت به درآمد ۹۲۲.۴ میلیارد دلار تایوانی در سه ماهه دوم ۲۰۱۷، به ۱.۰۸ تریلیون دلار تایوان در سه ماهه اخیر رسیده است.

فاکسکان که قبلا با نام Hon Hai Precision Industry شناخته می شد، بزرگ ترین تولیدکننده قراردادی وسایل الکترونیکی به حساب می آید و بیشترین شهرت خود را مدیون اسمبل اسمارت فون های اپل است. طی سال گذشته، فاکسکان ۵۴ درصد از درآمد خود را به لطف اپل کسب کرد و انتظار می رود این رویه طی سال های پیش رو نیز ادامه یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی