ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوپو R17
تکنولوژی

اوپو R17 به عنوان اولین گوشی دارای اسنپدراگون ۶۷۰ و گوریلا گلس ۶ معرفی شد

کمپانی اوپو که در سال های اخیر رشد سریعی را تجربه کرده چند ماه قبل با معرفی فایند اکس با دوربین جهنده و حاشیه های اندک موجی را در بازار موبایل پیدا کرد و حالا ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۶

کمپانی اوپو که در سال های اخیر رشد سریعی را تجربه کرده چند ماه قبل با معرفی فایند اکس با دوربین جهنده و حاشیه های اندک موجی را در بازار موبایل پیدا کرد و حالا از گوشی دیگری رونمایی کرده که از قابلیت های منحصر به فردی بهره می برد.

اوپو R17 به اندازه فایند اکس قدرتمند نیست اما از چیپست اسنپدراگون ۶۷۰ بهره می برد که تنها چند روز از معرفی آن گذشته است. این چیپ قدرتمند بر اساس فناوری ۱۰ نانومتری توسعه یافته و از پردازنده هشت هسته ای Kryo 360، گرافیک آدرنو ۶۱۵، مودم X12 LTE و موتور هوش مصنوعی بهره می برد. اوپو R17این موبایل در کنار چیپ مذکور از ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که به لطف تکنولوژی شارژ سریع اختصاصی اوپو موسوم به «VOOC Flash Charge» در زمانی کم شارژ می شود.

نمایشگر ۶.۴ اینچی اوپو R17 با رزولوشن Full HD پلاس و نسبت تصویر به بدنه فوق العاده ۹۱.۵ درصد نه تنها میزبان بریدگی نمایشگر است بلکه سنسور اثر انگشت ۴ میلی متر مربعی هم با آن یکپارچه شده است. فناوری محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ۶ یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد اوپو R17 است که مقاومت آن را در برابر خش و ضربه به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. اوپو R17از نظر تصویربرداری هم محصول جدید اوپو به دوربین اصلی دوگانه و سلفی ۲۵ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/2.0 مجهز شده که از آخرین فناوری های هوش مصنوعی بهره می برند.

از دیگر قابلیت ها می توان به اندروید ۸.۱ با واسط کاربری Color OS 5.2 اشاره کرد. بدنه اوپو R17 رنگ یکنواختی ندارد و در شرایط نوری مختلف رنگ های آن تا حدودی تغییر پیدا می کند. این موبایل از ۲۷ مرداد عرضه خواهد شد اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی