ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راهنمای بتل پس فورتنایت سیزن پنج [قسمت دوم: هفته چهارم، پنجم و ستاره های مخفی]

طی دو هفته اخیر دو سری چالش جدید به سری پنجم بتل پس بازی فورتنایت اضافه شد. در این هفته هم مانند هفته گذشته تعدادی چالش مجانی و تعدادی چالش به صورت انحصاری برای کسانی ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

طی دو هفته اخیر دو سری چالش جدید به سری پنجم بتل پس بازی فورتنایت اضافه شد. در این هفته هم مانند هفته گذشته تعدادی چالش مجانی و تعدادی چالش به صورت انحصاری برای کسانی که بتل پس دارند در نظر گرفته شده است. چالش های مجانی شامل استفاده از سازه ها، کشتن دشمنان در Dusty Divot، استفاده از Rift Portalها، پیدا کردن صندوقچه در Junk Junction و کشتن سه دشمن در یک بازی می شود.

چالش های معمایی مخصوص بتل پس برای هفته چهارم به شرح زیر است:

  • رد شدن از حلقه های آتشین با چرخ خرید یا ATK: نزدیک به چند ماه است که وسایل نقلیه به بازی فورتنایت اضافه شده اند و تقریبا همه به آنها عادت کرده اند. ولی تا به حال ماموریتی که به استفاده از آنها مرتبط باشد وجود نداشته است. در نقشه 10 حلقه آتشین قرار دارد و شما باید با ATK یا چرخ از 5 عدد از این حلقه ها بگذرید. مکان حلقه ها در نقشه به شکل زیر است.

  • گشتن میان یک پمپ بنزین، زمین فوتبال و کوه Stunt: این بار فورتنایت شما را برای پیدا کردن ستاره طلایی به شمال غربی مپ می فرستد. به سمت مختصات C4 در نقشه بروید. در جنوب ناحیه Pleasant Park کوه Stunt قرار دارد.در وسط سه مکان مشخص شده در متن کوئست یک تپه می بینید که ستاره در آنجا قرار دارد.

و اما می رسیم به چالش های هفته پنجم:

  • گلف بازی کردن: گلف هم یکی دیگر از ایموت های جدید بازی است که بعد از رسیدن به لول 27 در بتل پس می توانید آن را آزاد کنید. بعد از دریافت کردن این ایموت آن را برای راحتی بیشتر وارد منوی اصلی ایموت های خود کنید و به منطقه Lazy Links بروید. در این منطقه یک باشگاه گلف وجود دارد که در اطراف آن ۹ هدف قرار داده شده. به نقطه ای که دو توپ طلایی در آن قرار دارد بروید و سعی کنید توپ را به سمت پرچم های قرمز پرتاب کنید.

  • دنبال کردن نقشه گنج موجود در Snobby Shores: نقشه گنج این هفته در انبار خانه درختی در یک از خانه های بخش جنوبی Snobby Shores قرار دارد. نقشه گنج شما را به Haunted Hills هدایت می کند. ستاره در سقف یکی از خانه ها در گوشه قبرستان و در شمال کلیسای اصلی قرار دارد.

ستاره های مخفی بازی

کامل کردن تمام چالش های مربوط به هر هفته برای شما یک لودینگ اسکرین آزاد می کند و در تمامی این لودینگ اسکرین ها یک معما قرار دارد که شما را به سمت ستاره هایی مخفی در اطراف مپ هدایت می کند. نکته اصلی این است که بتل استارها فقط زمانی نمایان خواهند شد که شما تمام چالش ها را انجام داده باشید.

ستاره مخفی هفته اول میان Pleasant Park و Lazy Links قرار دارد.

ستاره مخفی هفته دوم در Lazy Links و روی ساختمان اصلی باشگاه گلف قرار دارد.

مکان ستاره مخفی هفته سوم در پلاک ماشین لودینگ اسکرین مخصوص آن هفته مخف شده (J2 SW) به بخش جنوب غربی مختصات J2 در نقشه بروید و ستاره را در نزدیکی Wailing Woods پیدا کنید.

ستاره مخفی چهارم در یک پمپ بنزین در Paradise Palms و در نزدیکی مجسمه یک شتر که در حال خوردن نوشابه است، قرار گرفته.

ستاره مخفی هفته پنجم هم در یکی از کلبه های میان Retail Row و بیابان های Paradise Palms قرار دارد. در اطراف این کلبه کاکتوس های زیادی قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Syiamak Bahari
    Syiamak Bahari | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

    یعنی پینگ همه خوبه راحت میتونن بازی کنن و فقط منم که پینگ نتم بالای 300 هستش ? ? ?

مطالب پیشنهادی