ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اقتصادی آلکاتل ۷ با نمایشگر ۱۸:۹ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

یکی از مهم ترین دستاوردهای صنعت موبایل های هوشمند اینست که بسیاری از ابداعات خلاقانه، مدت کوتاهی بعد از عرضه در پرچمداران، راه خود را به موبایل های اقتصادی هم باز می کنند. یکی از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۲۰

یکی از مهم ترین دستاوردهای صنعت موبایل های هوشمند اینست که بسیاری از ابداعات خلاقانه، مدت کوتاهی بعد از عرضه در پرچمداران، راه خود را به موبایل های اقتصادی هم باز می کنند. یکی از تازه ترین مثال های این موضوع، موبایل جدید برند فرانسوی آلکاتل است که برخی از بهترین ویژگی های اسمارت فون های پرچمدار را در پوستینی اقتصادی ارائه می کند.

موبایل آلکاتل ۷ با قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد و با درنظرگیری این قیمت، قطعا انتظار مشخصات سخت افزاری بسیار هیجان انگیزی را ندارید. پردازنده ۲.۵ گیگاهرتزی و هشت هسته ای مدیاتک در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و از دیگر مشخصات می توان به ۲ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری غول آسای ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

در پشت دستگاه، دوربین دوگانه (شامل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی) جا خوش کرده و دوربین سلفی هم با سنسور ۸ مگاپیکسلی، نه تنها قادر به ثبت تصاویر با کیفیت است، بلکه از قابلیت Face Unlock هم پشتیبانی می کند.

مهم ترین قابلیت دستگاه اما اینست که آلکاتل ۷ همراه با نمایشگری ۶ اینچی با نسبت ابعاد ۱۸:۹ از راه می رسد و رزولوشن 2160x1080 را به نمایش در می آورد. البته این قابلیت چندان جدید نیست و پیشتر در موبایل ۱۵۰ دلاری آلکاتل 3V نیز استفاده شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی