ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تینک پد P72
تکنولوژی

تینک پد P72 با ۶ ترابایت حافظه و نمایشگر 4K لمسی معرفی شد

کمپانی لنوو از دو ورک استیشن تینک پد P72 و P1 رونمایی کرده که در کنار سخت افزار قدرتمند از ظرفیت ذخیره سازی بالایی برخوردار هستند. لپ تاپ های ورک استیشن یا ایستگاه های کاری به عنوان قدرتمندترین ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

کمپانی لنوو از دو ورک استیشن تینک پد P72 و P1 رونمایی کرده که در کنار سخت افزار قدرتمند از ظرفیت ذخیره سازی بالایی برخوردار هستند.

لپ تاپ های ورک استیشن یا ایستگاه های کاری به عنوان قدرتمندترین مدل های تجاری از سخت افزارهای قوی با توان پردازش بالا بهره برده و برنامه های سنگین نظیر اتوکد و سالیدورک را به شکلی روان اجرا می کنند.

تینک پد P72 به عنوان یک ورک استیشن شاید به سبکی یا باریکی P1 نباشد اما مدل های مختلف آن میزبان نمایشگری ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن Full HD و پنل غیر لمسی یا پنل لمسی با رزولوشن 4K، گاموت رنگی ۱۰۰ درصد، عمق رنگ ۱۰ بیت و روشنایی ۴۰۰ نیتی است.تینک پد P72

این لپ تاپ در پیکربندی های مختلفی ارائه می شود که قوی ترین مدل آن شامل چیپست نسل هشتم اینتل زئون، کارت گرافیک انویدیا کوادرو P5200 و ۶ ترابایت حافظه داخلی است. هر یک از ۴ اسلات SoDIMM هم قابلیت پشتیبانی از ۳۲ گیگابایت رم DDR4 را به ارمغان می آورند که معادل ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود.

تینک پد P72 به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل های اوبونتو و ردهت است اما کاربران می توانند از میان ویندوزهای ۱۰ یا ۱۰ پرو یکی را انتخاب کنند. فناوری های امنیتی هم شامل dTPM 2.0، اسکنر اثر انگشت و اسلات «قفل کنسینگتون» خواهد بود.

علاوه بر این سازگاری با استاندارد ISV نشان دهنده اجرای روان برنامه های سنگین و شناخته شده و ارائه خروجی با کیفیت خواهد بود.تینک پد P72

پورت های تعبیه شده شامل ۳ درگاه تاندربولت، USB-A، HDMI 2.0، مینی دیسپلی ۱.۴، کارتخوان هوشمند، جک صوتی کمبو و پورت کارت SD است. در کنار این موارد باید به قابلیت اتصال بلوتوث ۵ و وای فای 802.11a/c پلاس اشاره کرد.

ورک استیشن تینک پد P72 با وزن ۳.۴ کیلوگرم طی همین ماه عرضه شده و قیمت پایه آن از ۱۷۹۹ دلار شروع می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی