ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ادعای پسر ۱۵ ساله مبنی بر هک کیف پول مجازی مک آفی

به تازگی یک پسر ۱۵ ساله مدعی شده کیف پول دیجیتال ضد هک جان مک آفی را هک کرده. او روی کیف پول دیجیتال BitFi بازی معروف دوم را نصب و ویدیویی از آن بازی منتشر ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

به تازگی یک پسر ۱۵ ساله مدعی شده کیف پول دیجیتال ضد هک جان مک آفی را هک کرده. او روی کیف پول دیجیتال BitFi بازی معروف دوم را نصب و ویدیویی از آن بازی منتشر نموده است.

اکنون ویدیویی از بازی اول شخص دوم که توسط سالم رشید ۱۵ ساله روی  کیف پول دیجیتال Bitfi انجام شده، در توییتر دست به دست می‌چرخد. البته همانطور که در ادامه خواهید خواند صرف اجرای بازی نمیتواند به مثابه هک این کیف پول مجازی باشد اما نشان می دهد ابزار ضد هک مک آفی آنقدر‌ها هم ایمن نیست.

 

مدنظر داشته باشید که جان مک آفی چندی پیش مدعی شده بوده این کیف پول دیجیتال سطح بالایی از امنیت را فراهم آورده و کسی نمی تواند آن را رمزگشایی کند. البته این را هم اضافه نماییم که جایزه در نظر گرفته شده برای هک این کیف پول مجازی صرفا به شخصی تعلق می گیرد که بتواند پول های مجازی درون آن را خارج کند و تنها اجرای یک بازی نمی تواند متضمن دریافت جایزه باشد.

طبق اعلام شرکت مک آفی این جوان ۱۵ ساله گرچه توانسته کیف پول مجازی مذکور را از هم متلاشی نماید اما نتوانسته آنها را خارج کند و در نتیجه موفق به دریافت جایزه ۲۵۰ هزار دلاری آن نشده است. چندی پیش و به دنبال اقدامی مشابه این شرکت در بیانیه خود چنین آورد:

اینکه گفته شده BitFi هک شده ابدا صحت ندارد. کیف پول مجازی در صورتی هک می شود که فرد بتواند پول ها را از آن خارج کند حال آنکه هیچ فردی به سکه ها دسترسی پیدا نکرده. صرف دسترسی به روت به منظور دریافت سکه ها را نمی توان هک نامید. این یک تلاش شکست خورده است.

کیف پول دیجیتال (معروف به وَلِت) را می توان شبیه حساب بانکی در نظر گرفت. این کیف پول به شما اجازه می دهد تا موجودی خود را ببینید، پرداخت یا دریافت انجام دهید، و همه تراکنش های مالی خود را طی بازه زمانی مشخص تحت کنترل بگیرید. برای استفاده از پول های دیجیتالی مانند بیتکوین، ریپل، دَش یا هر ارز دیگر به کیف پول نیاز دارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی