ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون های ۲۰۱۸
تکنولوژی

افشاگر معروف اپل و انتشار ویدئویی از ماکت آیفون های ۲۰۱۸ [تماشا کنید]

پنج سال قبل و پیش از رونمایی آیفون ۵سی با بدنه رنگی افشاگری به نام «سانی دیکسون» تصویر ماکت های آنها را منتشر کرد که با واقعیت تطابق زیادی داشتند. دیکسون حالا سراغ آیفون های ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

پنج سال قبل و پیش از رونمایی آیفون ۵سی با بدنه رنگی افشاگری به نام «سانی دیکسون» تصویر ماکت های آنها را منتشر کرد که با واقعیت تطابق زیادی داشتند. دیکسون حالا سراغ آیفون های ۲۰۱۸ رفته است.

این افشاگر استرالیایی با همکاری کانال یوتیوبی DetroitBORG ویدئویی زیبا از سه مدل آیفون آتی اپل را منتشر کرده اند. بنا بر فرضیات فعلی آیفون های ۲۰۱۸ قرار است شامل نسل دوم آیفون ۱۰، نسخه بزرگتر آیفون ۱۰ پلاس با نمایشگر OLED و یک نسخه ارزان قیمت تر  با نمایشگر LCD باشند.

در این ویدئو نسخه بعدی آیفون ۱۰ با نمایشگر ۵.۸ اینچی، ۱۰ پلاس با نمایشگر ۶.۵ اینچی و آیفون ۹ با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی به تصویر کشیده شده اند.

هر سه مدل به چیپست A12، سیستم عامل پیش فرض iOS 12، دوربین های TrueDepth با قابلیت شناسایی چهره و بریدگی نمایشگر مجهز شده اند.

انتظار می رود که آداپتور شارژ سریع همراه با موبایل ها به دست مشتریان رسیده و آنها را از مراجعه به اپل استور و پرداخت هزینه ۴۹ دلاری معاف کند. شارژ مذکور با سری فعلی هم سازگاری داشته و باتری موبایل های آیفون ۱۰، ۸ و ۸ پلاس را در زمانی کمتر شارژ خواهد کرد، هرچند کاربران این موبایل ها باید شارژ را جداگانه تهیه کنند.

اپل سال گذشته در بیست و یکم شهریور ماه از سه گانه آیفون خود رونمایی کرد و احتمالا امسال هم در همان زمان شاهد معرفی آیفون های ۲۰۱۸ خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی