ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت ۲۰ لایت
تکنولوژی

انتشار رندرهای تازه از هواوی میت ۲۰ لایت در سه رنگ

هواوی یکی از آن کمپانی هایی است که دائما دست به ابداعات خرق عادت در دیوایس های هوشمند خود می زند. بنابر شایعات، کمپانی چینی هم اکنون برای تعبیه اسکنر اثر انگشت و تکنولوژی تشخیص ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۲۰

هواوی یکی از آن کمپانی هایی است که دائما دست به ابداعات خرق عادت در دیوایس های هوشمند خود می زند. بنابر شایعات، کمپانی چینی هم اکنون برای تعبیه اسکنر اثر انگشت و تکنولوژی تشخیص سه بعدی چهره در اسمارت فون های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو آماده می شود.

اما گرچه سامسونگ به مقاومت در برابر ترند بریدگی نمایشگری که توسط اپل به راه افتاد ادامه می دهد، و کمپانی های دیگر هم هنوز در استفاده یا عدم استفاده از این زبان طراحی تردید دارند، هواوی هیچ مشکلی با تعبیه این بریدگی در موبایل های خانواده میت ۲۰ ندارد و پیش از این هم شاهد بریدگی نمایشگر در موبایل های P20 بوده ایم.

به تازگی رندرهای بیشتری از موبایل میت ۲۰ لایت در فضای مجازی منتشر شده که نه تنها این موبایل را در سه رنگ به نمایش در می آورد، بلکه نشان می دهد که این موبایل بریدگی عریضی به اندازه آیفون X دارد. علی رغم آنچه به نظر می رسد، میت ۲۰ لایت قرار نیست به قابلیت های تشخیص سه بعدی مجهز باشد،‌ اما عرض زیاد بریدگی نمایشگر با تعبیه دوربین سلفی دوگانه توجیه می شود.

گذشته از طراحی دستگاه، هواوی میت ۲۰ لایت قرار است در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی از راه برسد؛ تمام مدل ها هم حاشیه اندکی در پایین نمایشگر دارند. با این اوصاف، دیگر جایی برای لوگو هواوی در بخش پایینی نمایشگر ۶.۳ اینچی باقی نمانده و به پنل پشتی منتقل شده است. در مجموع با موبایلی بسیار خوش منظر طرف هستیم که قطعا با قیمتی معقولش، گزینه ای ایده آل برای مشتریان خواهد بود؛ البته اگر بتوانید از بریدگی عریض نمایشگر چشم پوشی کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی