ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر هنگام عرضه بازی Spider-Man منتشر شد [تماشا کنید]

در حالی که حدوداً یک ماه تا عرضه‌ بازی Spider-Man زمان باقی مانده است، سونی و استودیو اینسامنیاک گیمز تریلر هنگام عرضه این محصول مورد انتظار را منتشر کردند. تریلر هنگام عرضه بازی Spider-Man صحنه‌های ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

در حالی که حدوداً یک ماه تا عرضه‌ بازی Spider-Man زمان باقی مانده است، سونی و استودیو اینسامنیاک گیمز تریلر هنگام عرضه این محصول مورد انتظار را منتشر کردند.

تریلر هنگام عرضه بازی Spider-Man صحنه‌های هیجان انگیر مختلفی را نشان می‌دهد که در یکی از آن‌ها مرد عنکبوتی برای جلوگیری از سقوط یک هلی کوپتر تلاش می‌کند. همچنین در این تریلر شخصیت‌های مختلف داستان از جمله عمه می، مایلز مورالس، مستر نگتیو، راینو، سمور نقره‌ای و کینگ‌پین نیز حضور دارند.

داستان بازی Spider-Man توسط نویسندگان استودیو آمریکایی اینسامنیاک گیمز نوشته شده است و هیچ گونه الهام گیری از بازی‌ها، فیلم‌ها، انیمیشن‌ها یا کمیک‌های طراحی شده بر اساس این ابرقهرمان دوست داشتنی صورت نگرفته است.

کاربر در حالی کنترل هر دو شخصیت مرد عنکبوتی و پیتر پارکر رادر بازی بر عهده خواهد گرفت که نه تنها باید برای ایجاد تعادل میان زندگی عادی و مخفی پیتر تلاش کند، بلکه باید از نیویورک نیز در برابر دشمنان قسم خورده‌اش محافظت کند. علاوه بر این، کاربر در بخش‌هایی از بازی کنترل مری جین را نیز بدست خواهد گرفت.

طبق گفته‌های سازندگان، شهر نیویورک در بازی Spider-Man نه تنها وسعت و جزئیات بالایی دارد، بلکه بسیار نزدیک به واقعیت طراحی شده است. همچنین برای افزایش جذابیت بازی، برخی ساختمان‌های خیالی از جمله برج انتقامجویان که تنها در کتاب‌های کمیک وجود دارند نیز در شهر قابل مشاهده هستند.

چند روز قبل، شاهد انتشار یک ویدیو 19 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Spider-Man بودیم. در این ویدیو مشاهده می‌کنیم که اینر دیمنزها با قصد سرقت به یک گالری هنری حمله کرده‌اند و در چنین شرایطی وظیفه‌ مرد عنکبوتی است که مقابل آن‌ها بایستد. بخش‌های آغازین این ویدیو روی مخفی تمرکز دارد و مکانیک‌هایی را به نمایش می‌گذارد که کاربر می‌تواند با استفاده از آن‌ها بدون سر و صدا دشمنان را یکی پس از دیگری از پای درآورد.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Spider-Man در تاریخ 16 شهریور به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی