ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

رستوران جدید مک دونالد ظاهری شبیه به اپل استور دارد

به تازگی ساختمانی با مساحت ۱۹ هزار متر مربع در شیکاگو ساخته شده ‌که به فروشگاه‌های اپل شباهت زیادی دارد. البته در این محل به جای اینکه بتوانید آیفونی خریداری کنید، تنها قادر خواهید بود برگر ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

به تازگی ساختمانی با مساحت ۱۹ هزار متر مربع در شیکاگو ساخته شده ‌که به فروشگاه‌های اپل شباهت زیادی دارد. البته در این محل به جای اینکه بتوانید آیفونی خریداری کنید، تنها قادر خواهید بود برگر و سیب زمینی سفارش دهید چرا که مک دونالد شکل ظاهری اپل استور را در این ساختمان پیاده کرده و به نوعی آن را دزیده است.

طراحی این ساختمان و شباهتش به فروشگاه‌های شرکت کوپرتینویی سر و صدای زیادی در رسانه‌ها به راه انداخته چرا که هیچ شباهتی به یک رستوران فست فود معمولی ندارد.

البته مسئولین این کمپانی باور دارند، طراحی اپل را تقلید نکرده‌اند و شکل ظاهری متفاوت این رستوران که از فولاد و چوب تشکیل شده، بر اساس تعهدات این شرکت بر پایداری محیط زیست و صرفه جویی در انرژی بوده است.

همچنین در این محل، ویژگی‌ های جدیدی نیز استفاده شده و مشتریان می‌توانند از کیوسک ‌های ثبت سفارش خودکار، غذای خود را انتخاب کرده یا  سر میز غذاخوری، با موبایل هوشمند خود غذا سفارش داده و هزینه را پرداخت کنند.

به گفته‌ی طراحان این رستوران، محیط عریض و بزرگی نیز برای آن در نظر گرفته شده و مشتریان می‌توانند در فضای باز یا محوطه‌‌ی پارک غذای خود را نوش جان کنند.

علاوه بر این مک دونالد همانند اپل که تقریباً تمامی انرژی خود را از منابع تجدیدپذیر تهیه می‌کند، سراغ  این نوع انرژی‌ها رفته است. بر همین اساس تعدادی پنل‌ خورشیدی در خارج ساختمان یاد شده، قسمت زیادی از انرژی مصرفی این رستوران را تامین خواهند کرد.

طراحی جدید این رستوران علاوه بر شباهت بی حد و حصرش به اپل استور، نشان می‌دهد که در آینده‌ رستوران‌های فست فود کشور آمریکا به چه شکل ساخته خواهند شد. این شرکت شکل جدید ساختمان شهر شیکاگو را «تجربه‌ای از آینده» می‌خواند و قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۰، تمامی رستوران‌های خود را به این شکل درآورده و تکنولوژی را به آنها وارد کند.

 

تماشا کنید: فست فود زنجیره‌ای KFC هم پهپاد عرضه کرد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rad
    rad | ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

    دوستان عزیز پشت این ظاهر شیک مک دونالدها و بسیاری از رستورانها فقط جنایت و خون وجود داره . کسانی که گوشت میخورند در این جنایت شریک هستند و هیج فرقی نمیکنه . ازتون میخوام مستند دامپروری به یخچالو نگاه کنید https://www.aparat.com/v/vO6Lg

مطالب پیشنهادی