ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت آیفون های ۲۰۱۸
تکنولوژی

تحلیلگران از مشخصات و قیمت آیفون های ۲۰۱۸ می گویند

اپل با ارايه سه مدل جدید از آیفون با قیمت های متنوع در پی تسخیر بازارهای بیشتر است. بنا بر گزارش شرکت تحقیقات بازار TrendForce قیمت پایه آیفون های جدید بین ۶۹۹ تا ۹۹۹ دلار خواهد بود ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۱

اپل با ارایه سه مدل جدید از آیفون با قیمت های متنوع در پی تسخیر بازارهای بیشتر است.

بنا بر گزارش شرکت تحقیقات بازار TrendForce قیمت پایه آیفون های جدید بین ۶۹۹ تا ۹۹۹ دلار خواهد بود که حداقل برای بسیاری از کاربران ایرانی دور از دسترس به نظر می رسد.

ارزان قیمت ترین موبایل این خانواده که با نام آیفون ۹ از آن یاد می شود، به نمایشگر ۶.۱ اینچی با پنل LCD، قابلیت شناسایی چهره، پشتیبانی از دو سیم کارت و ۳ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. مدل پایه آیفون ۹ از ۶۹۹ تا ۷۴۹ دلار قیمت خواهد داشت اما بهای مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن مشخص نشده است.قیمت آیفون های ۲۰۱۸از سوی دیگر مدل جدید آیفون ۱۰ و ۱۰ پلاس با نمایشگرهای ۵.۸ و ۶.۵ اینچی با پنل امولد از ۴ گیگابایت رم، تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم شناسایی چهره سه بعدی برخوردار خواهند بود.

تحلیلگران TrendForce قیمت پایه مدل ۵.۸ اینچی را بین ۸۹۹ تا ۹۴۹ دلار و بهای مدل بزرگتر را زیر ۱۰۰۰ دلار عنوان کرده اند که هدف از آن عبور نکردن از مرز روانی ۱۰۰۰ دلار عنوان شده است. در صورتی که این خبر حقیقت داشته باشد، باید داستان آیفون ۱۰ فعلی را تمام شده بدانیم چرا که مدل بعدی در عین بهره مندی از قدرت پردازش بالاتر، بهایی منطقی تر دارد.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد این موبایل ها احتمال عرضه قلم اپل پنسل است، هر چند نمی توان با قاطعیت در مورد آن اظهار نظر کرد. علاوه بر این انتظار می رود آیفون ۶.۵ اینچی با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به بازار داخلی چین محدود شود.

اگرچه خبرهای مبنی معرفی زودهنگام آیفون به گوش می رسید اما بر اساس این گزارش برنامه های قبلی اپل پابرجا بوده و هر سه مدل طی شهریور یا مهر به بازار عرضه خواهند شد.

 

تماشا کنید: افشاگر معروف اپل و انتشار ویدئویی از ماکت آیفون های ۲۰۱۸

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی