ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ویدیو جدید Assassin’s Creed Odyssey با محوریت نبرد اسپارتان ها [تماشا کنید]

با وجود اینکه سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Odyssey بر پایه‌ مبارزات نسخه‌ پیشین این سری یعنی Origins طراحی شده است اما تفاوت‌های بسیاری دارد. در واقع، سازندگان سعی کردند تا با اعمال تغییراتی در هسته‌ مبارزات ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

با وجود اینکه سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Odyssey بر پایه‌ مبارزات نسخه‌ پیشین این سری یعنی Origins طراحی شده است اما تفاوت‌های بسیاری دارد. در واقع، سازندگان سعی کردند تا با اعمال تغییراتی در هسته‌ مبارزات نسخه‌ قبلی تحرک، چابکی و قابلیت شخصی سازی بیشتری را به کاربر دهند. به تازگی نیز ویدیوی جدیدی از این بازی منتشر شده است که جزئیات تازه‌ای را از انواع مبارزات به اشتراک می‌گذارد.

اسکات فیلیپس، کارگردان بازی Assassin’s Creed Odyssey، در بخش‌هایی از ویدیو توضیح می‌دهد با وجود اینکه شخصیت اصلی داستان یک اسپارتان است اما سبک مبارزات او تفاوت‌های بسیاری با آن‌ها دارد؛ زیرا این شخصیت‌ در واقع یک مزدور است که برای پول و جانش می‌جنگد. او همچنین در ادامه‌ صحبت‌های خود اضافه کرد همان‌طور که آزادی عمل بسیاری به کاربران در زمینه پیشبرد داستان داده خواهد شد، شرایط برای مبارزات بازی نیز به همین گونه است و شخصی سازی و تنوع بیشتری را نسبت به Origins شاهد خواهیم بود.

مبارزات بازی Assassin’s Creed Odyssey به 3 زیرشاخه مخفی کاری، مبارزات نزدیک و مبارزات از راه دور تقسیم بندی می‌شوند که همین مسئله باعث افزایش تنوع آن ها شده است. همچنین طبق گفته‌های سازندگان بازی در این ویدیو، با وجود اینکه شخصیت ادیسه همانند نسخه‌ قبلی دارای سپر نیست اما همچنان قابلیت دفاع کردن ضربات را خواهد داشت. در ضمن، سلاح‌ها و زره‌های موجود در بازی قابل ارتقا هستند.

پیش از این، یکی از کانال‌های یوتیوب با نام JorRaptor، ویدیویی با محوریت مبارزات از راه دور بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر کرده بود. این ویدیو نشان می‌دهد که با استفاده از درخت مهارت، می‌توان مهارت‌هایی همچون پرتاب تیر از میان دیوارها را با پیشرفت در بازی بدست آورد.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 13 مهر برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی