ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۱۰
موبایل

نمایشگر گلکسی نوت 9 رکوردهای دیسپلی میت را جابجا کرد

نمایشگر ۶.۴ اینچی گلکسی نوت ۹ هم مثل مدل های قبلی از تست های دشوار دیسپلی میت سربلند بیرون آمده است. اینکه موبایل های سامسونگ عنوان بهترین نمایشگرها را در بازار گوشی های هوشمند به خود اختصاص ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

نمایشگر ۶.۴ اینچی گلکسی نوت ۹ هم مثل مدل های قبلی از تست های دشوار دیسپلی میت سربلند بیرون آمده است.

اینکه موبایل های سامسونگ عنوان بهترین نمایشگرها را در بازار گوشی های هوشمند به خود اختصاص داده اند دیگر چندان جای تعجب ندارد، نکته جالب اما بهینه سازی پیوسته این پنل ها علی رغم فاصله قابل توجه با رقبای دیگر است.

نمایشگر گلکسی نوت 9 با تراکم ۵۱۶ پیکسل در هر اینچ به عنوان جدیدترین موبایل این کمپانی از این قاعده مستثنی نیست و در «دیسپلی میت»، پیشروترین موسسه فناوری های نمایشگر موفق به ثبت رکوردی جدید شده است.

این موسسه دقت رنگ مطلق گلکسی نوت 9 را برابر ۰.۵ JNCD و برترین نمونه موجود عنوان کرده که کیفیتی در حد تمام و کمال دارد. علاوه بر این کنتراست تصویر و حداکثر روشنایی این موبایل نسبت به گلکسی نوت ۸ به ترتیب ۳۲ درصد و ۲۷ درصد افزایش پیدا کرده که در حالت خودکار تا ۱۰۵۰ نیت افزایش پیدا می کند. از اینرو عنوان +A از صفحه نمایش گلکسی نوت 8 حالا به گلکسی نوت 9 رسیده است. پرچمدار جدید سری نوت در زمینه های زاویه دید، دقت رنگ و مقیاس های شدت هم به رکودی جدید دست یافته تا حداکثر روشنایی صفحه بر اساس محتوای روی نمایشگر دچار تغییر شدید نشود.

این گوشی در زمینه بازتاب صفحه نمایش امتیاز ۴.۴ را کسب کرده که برابر مدل قبلی و در واقع کمترین میزانی است که تا کنون توسط دیسپلی میت اندازه گیری شده است. میزان کنتراست در نور محیط هم برابر با ۲۲۹ واحد عنوان شده که در نوع خود فوق العاده است.

این موسسه با آزمایش جنبه های مختلف در نهایت به این نتیجه رسیده که گلکسی نوت 9 از نوآورانه ترین و کارآمدترین نمایشگر موبایل دنیا برخوردار است که استانداردهای این زمینه را تا حد چشمگیری ارتقا داده است.

نمایشگر این پرچمدار پس از گلکسی اس 9 دومین موردی است که در تمام معیارها موفق به کسب امتیاز All Green شده است.

 

تماشا کنید: ریشخند سامسونگ به اپل این بار با قابلیت‌های گلکسی نوت 9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی