ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارخانه‌ تولید موبایل سامسونگ در چین تعطیل می‌شود

به تازگی خبرگذاری رویترز گزارش داده که شرکت سامسونگ قصد دارد یکی از دو کارخانه‌ تولید موبایل چینی خود را تعطیل کند. گفته می‌شود محبوبیت پایین این برند میان کاربران چینی دلیل بسته شده این ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

به تازگی خبرگذاری رویترز گزارش داده که شرکت سامسونگ قصد دارد یکی از دو کارخانه‌ تولید موبایل چینی خود را تعطیل کند. گفته می‌شود محبوبیت پایین این برند میان کاربران چینی دلیل بسته شده این کارخانه واقع در تیانجین به شمار می‌رود.

به گزارش رویترز، پنج سال پیش سامسونگ موفق شده بود که ۲۰ درصد از تلفن‌های هوشمند بازار چین را به خود اختصاص دهد اما هم اکنون این رقم به یک درصد رسیده است. این مسئله نشان می‌دهد که تولید کنندگان چینی موبایل‌ نظیر هواوی و شیائومی موفق شده‌اند توجه کاربران را به خود جلب کنند.

حال به نظر می‌رسد غول کره‌ای صنعت تکنولوژی نتوانسته در مقابله با گوشی‌های ارزانتر رقبایش موفق عمل کند و سود آنچنانی از بازار چین به دست نیاورده است.

اکنون سامسونگ قصد دارد برای جلوگیری از افزایش هزینه‌های تمام شده، خط تولید یکی از فعال‌ترین کارخانه‌های خود در چین را به حالت تعلیق دربیاورد تا بتواند روی بازار دیگری متمرکز گردد.

این کارخانه که در تیانجین واقع شده، یکی از دو خط تولید موبایل‌های برند کره‌ای در چین به شمار می‌رود. با این وجود هنوز کارخانه‌ای برای تولید موبایل سامسونگ در هویژو چین واقع شده است.

گفته می‌شود که در حال حاضر بیشتر گوشی‌های این برند در کشورهای ویتنام و هند تولید می‌گردد. چندی پیش سامسونگ بزرگترین کارخانه تولید گوشی را در هند تأسیس کرد تا بتواند نیاز تمامی کاربران هندی را با موبایل‌های خود برطرف کند.

این کارخانه در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار( یا ۱۴۱ هزار متر مربع) واقع در نویدا برپا شده و این پتانسیل را دارد که تولید تلفن‌های هوشمند هند را به دو برابر میزان موجود برساند. گفته می‌شود که در حال حاضر سالانه حدود ۶۰ میلیون گوشی در بازار این کشور توسط سامسونگ تولید می‌شود و بدین ترتیب بعد از به راه افتادن بزرگترین کارخانه تولید گوشی ، این رقم می‌تواند به ۱۲۰ میلیون دستگاه برسد.

این در حالی است که کارخانه‌ی تعطیل شده در تیانجین سالانه فقط ۳۶ میلیون گوشی تولید کرده و ۷۲ میلیون گوشی در کارخانه‌ی واقع در هویژو ساخته شده است. از سوی دیگر وظیفه تولید ۲۴۰ میلیون گوشی سامسونگ بر عهده‌ی کارخانه‌های ویتنامی این برند است.

 

تماشا کنید: ریشخند سامسونگ به اپل این بار با قابلیت‌های گلکسی نوت 9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی