ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکل کورس ساعت هوشمند مبتنی بر Wear OS معرفی کرد

به تازگی برند‌های معتبری نظیر امپریو آرمانی، فاسیل، تگ هویر و ... سراغ ساعت‌های هوشمند رفته‌اند و همگی نمونه‌هایی از این گجت بر اساس سیستم عامل Wear OS طراحی کرده اند. حال برند معروف مایکل کورس نیز ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

به تازگی برند‌های معتبری نظیر امپریو آرمانی، فاسیل، تگ هویر و ... سراغ ساعت‌های هوشمند رفته‌اند و همگی نمونه‌هایی از این گجت بر اساس سیستم عامل Wear OS طراحی کرده اند. حال برند معروف مایکل کورس نیز به این تولیدکنندگان اضافه شده و قصد دارد ساعت هوشمندی را به مجموعه محصولات پاییزه‌ی خود اضافه کند.

به نظر می‌رسد که تا پایان سال میلادی تحولات بی شماری در صنعت  پوشیدنی‌ها رخ دهد چرا که کوالکام قصد دارد در ۱۹ شهریور ماه طی رویدادی ویژه‌ از چیپست جدیدی برای ساعت‌های هوشمند رونمایی کند.

علاوه بر این چندی پیش گوگل اعلام کرد طی پاییز امسال از سه ساعت هوشمند تحت برند پیکسل رونمایی می‌کند. گفته می‌شود که تمامی این ساعت‌ها به پردازنده اسنپدراگون Wear 3100 مجهز خواهند بود و مصرف باتری بهینه‌ای دارند. به همین دلیل احتمالاً رویداد کوالکام که قرار است ماه آینده برگزار گردد، به معرفی این چیپست جدید اختصاص خواهد داشت.

حال گزارش شده ساعت برند مایکل کورس Runway نام دارد و از طراحی شیک دیگر ساعت‌های همین کمپانی بهره خواهد برد.

علاوه بر این، ساعت‌های یاد شده به نوعی طراحی شده‌اند که کاربر با یک نگاه می‌تواند از فشار خون و دیگر مشخصه‌های سلامتی خود با خبر شود. همچنین علاوه بر سه بند رسمی ساخته شده از فولاد ضد زنگ، یک بند سیلیکونی نیز برای ساعت‌ جدید در نظر گرفته شده که ظاهری اسپرت‌تری به آن‌ می‌دهد.

باید گفت این ساعت‌ها غیر از قابلیت سنجش فشار خون از ویژگی‌هایی نظیر NFC، ردیاب‌های سلامتی مختلف و GPS نیز برخوردارند و می‌توانند اطلاعاتی زیادی برای کاربر فراهم کنند.

این ساعت‌ها تقریباً با بیشتر موبایل‌های اندرویدی و آیفون‌ها سازگاری دارند اما چیپست اسنپدراگون Wear 2100 در آنها به کار رفته که قدری قدیمی است. البته کاربران می‌توانند از این ساعت‌ها به هنگام شنا نیز استفاده کنند چرا که ساعت Runway تا عمق ۳۰ متری در برابر آب مقاوم است.

مایکل کورس ۳۵۰ دلار برای قیمت این ساعت‌ در نظر گرفته اما کاربران می‌توانند با پرداخت ۲۹۵ دلار، نسخه‌ی سلیکونی آن را خریداری کنند.

 

تماشا کنید: تست مقاومت اپل واچ 3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی