ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل های نوکیا
تکنولوژی

تمامی گوشی های هوشمند نوکیا اندروید پای را دریافت می کنند

بسیاری از کسانی که با موبایل های نوکیا در دهه قبل خاطره داشتند، پس از عرضه گوشی های هوشمند اندرویدی HMD تحت برند نوکیا دوباره سراغ این موبایل ها رفتند. حالا کمپانی سازنده اعلام کرده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

بسیاری از کسانی که با موبایل های نوکیا در دهه قبل خاطره داشتند، پس از عرضه گوشی های هوشمند اندرویدی HMD تحت برند نوکیا دوباره سراغ این موبایل ها رفتند. حالا کمپانی سازنده اعلام کرده که مثل اسنشال تمامی موبایل های خود را فارغ از پرچمدار یا میان رده بودن به اندروید پای به روزرسانی می کند.

ارائه پشتیبانی نرم افزاری قوی برای کاربران توسط کمپانی های اسنشال و نوکیا شایان تقدیر است اما نباید فراموش کنیم اسنشال تا کنون تنها یک موبایل را عرضه کرده و به روزرسانی آن به آخرین نسخه چندان کار دشواری نیست، با این حال داستان برای HMD کاملا فرق دارد.

HMD البته به تاریخ انتشار اندروید پای یا مدل دقیق موبایل ها اشاره نکرد اما انتظار می رود که موبایل های زیر در صف انتظار قرار داشته باشند:

نوکیا ۱ (اندروید گو)

نوکیا ۲ و ۲.۱ (اندروید گو)

نوکیا ۳ و ۳.۱

نوکیا ۵ و ۵.۱

نوکیا ۶، ۶.۱ و ۶.۱ پلاس

نوکیا ۷ (منحصر به چین) و ۷ پلاس

نوکیا ۸، ۸ سیروکو

نوکیا اکس ۶ و اکس ۵ (منحصر به چین)

از آنجا که نوکیا ۷ پلاس تنها عضو این خانواده است که در برنامه پیش نمایش توسعه دهندگان حضور داشته، احتمالا قبل از همه اندروید پای را دریافت می کند. پس از این مدل نوبت به پرچمدارهای ۸ و ۸ سیروکو خواهد رسید.

در حالت عادی پس از پرچمداران نوبت به میان رده می رسد اما از آنجایی که مدل های دارای اندروید گو از سیستم عامل ساده و سریعتری بهره می برند بعید نیست کمپانی سازنده آنها را در صف اندروید پای نسبت به سری های میان رده و اقتصادی در اولویت قرار دهد.

ارائه موبایل های قدرتمند و پشتیبانی قابل قبول HMD از کاربران باعث شده برند نوکیا در مدتی کوتاه با قدرت به بازار اسمارت فون ها بازگردد.

 

تماشا کنید: تست مقاومت نوکیا ۸ در برابر آتش، خراش و فشار

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی