ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نسل جدید کوروت شکار عکاسان شد

انتشار آخرین عکس های جاسوسی منتشر شده در فضای مجازی به فرضیه های اخیر در مورد نسل بعدی شورولت کوروت رنگ واقعیت بخشیده است. عکس های جدیدی که به تازگی منتشر شده، نشان می دهد ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

انتشار آخرین عکس های جاسوسی منتشر شده در فضای مجازی به فرضیه های اخیر در مورد نسل بعدی شورولت کوروت رنگ واقعیت بخشیده است. عکس های جدیدی که به تازگی منتشر شده، نشان می دهد نسل بعدی کوروت یک خودرو با موتور میانی است که بنده ای آیرودینامیک و بالی هیجان انگیزی دارد. برخلاف نسخه های آزمایشی، کوروت جدید ظاهری کاملا اسپرت به خود گرفته است.
البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که این احتمال وجود دارد که عکس های منتشر شده مربوط به نسخه مسابقه ای این خودرو باشند که در حال تست است اما به هرحال حتی با درست بودن این فرضیه نیز انتظار می رود نسخه خیابانی تفاوت های آنچنانی با نسخه مسابقه ای نداشته باشد.

با توجه به تصاویر درز پیدا کرده استیل کوروت جدید به نسبت نسل قبلی بسیار تغییر کرده است به طوری که دیگر شاهد کاپوت کشیده و قسمت عقبی کوتاه نیستیم. در طراحی جدید اگزوز های بزرگ و دفیوزر عقب که وظیفه کنترل هوای زیر ماشین به بیرون به خصوص در سرعت های بالا و پیست را دارند به شدت ظاهری جذاب به آن بخشیده اند. نکته قابل توجه دیگر در مورد عقب این خودرو جای گیری و تعبیه مناسب هواکش های موتور میانی است. این هواکش ها وظیفه دارند بخشی از هوای موتور را تامین کند. از طرفی طبق تجریبات نسخه های قبلی این هواکش ها برای نسخه های مسابقه ای بزرگتر هستند.کوروت

از مشخصات موتور کوروت جدید هنوز خبر دقیقی منتشر نشده است اما نسخه کنونی C7.R از یک موتور 5.5 لیتری 8 سیلندر بهره می برد. شایعاتی نیز منتشر شده است مبنی بر آنکه این خودرو با سه موتور راهی جاده ها خواهد شد. گفته می شود این سه موتور به ترتیب نسخه های 460 اسب بخاری 6.5 لیتری V8 و 650 اسب بخار 4.2 لیتری تویین توربو V8 و 5.5 لیتری V8 با توان 850 اسب بخار خواهند بود.

احتمال می رود نسل بعدی کوروت در نمایشگاه دیترویت 2019 رونمایی شود که با این اوصاف تا سال آینده شاهد شرکت نسخه مسابقه‌ای آن در مسابقات خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی