ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نظر سنجی اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام امکان نظرسنجی خصوصی را به کاربران می دهد

از امروز می توانید نظرسنجی های اینستاگرام را فقط در دایرکت مخاطبان یا گروه ها مطرح کنید. نظرسنجی اینستاگرام یکی از ساده ترین ابزارهای دریافت بازخورد مستقیم از مخاطبان است اما مشکلی که وجود دارد ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

از امروز می توانید نظرسنجی های اینستاگرام را فقط در دایرکت مخاطبان یا گروه ها مطرح کنید.

نظرسنجی اینستاگرام یکی از ساده ترین ابزارهای دریافت بازخورد مستقیم از مخاطبان است اما مشکلی که وجود دارد مشاهده نتیجه توسط تمامی فالوورها است. اینستاگرام حالا راهکار جدیدی برای رفع این مشکل ارائه کرده که امکان ارسال نظرسنجی به دایرکت دوستان یا گروه ها بدون نیاز به انتشار عمومی آن در استوری را میسر میکند.

این قابلیت که از امروز در دسترس کاربران قرار گرفته در برخی موارد از مدل قبلی بهتر است. برای مثال به کاربر اجازه می دهد سوال های دو گزینه ای را در گروه های چند نفره پست کرده و نیاز به نوشتن جملات طولانی و تشریحی را مرتفع کند. 

نظرسنجی اینستاگرام به صورت خصوصی می تواند در برخی موارد سرگرم کننده هم باشد، به عنوان مثال حالا پرسیدن نظر دیگران در مورد اینکه از بین دو استایل کدام یک بیشتر به شما می آید راحت تر شده است.

این شبکه اجتماعی با ارائه قابلیت های جدید نظیر استوری، لایو، نظرسنجی و پلتفرم ویدیویی IGTV سعی در جلب مخاطبان بیشتری داشته اما اخیرا خبرهایی از هک شدن حساب کاربری تعداد قابل توجهی از کاربران آن به گوش رسیده است. در همین راستا تاکنون بیش از ۵ هزار توییت مبنی بر از دسترس خارج شدن اکانت های اینستاگرام و تغییر شماره تلفن، ایمیل و تصویر پروفایل منتشر شده که واکنش مسئولان این پلتفرم اجتماعی را به دنبال داشته است.

برخی منابع مدعی شده اند اینستاگرام ۱۰۰ میلیارد دلار ارزش داشته و روزانه یک میلیارد کاربر در آن فعالیت می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی