ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت منتشر شد؛ اتصال آسان اندروید به ویندوز 10

بعد از یک دوره آزمایشی کوتاه برای مشترکین ویندوز اینسایدر، مایکروسافت بالاخره اپلیکیشن Your Phone را برای کاربرانی که آخرین ورژن از سیستم عامل ویندوز 10 را به اجرا در می آورند منتشر کرد؛ اپلیکیشنی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۰

بعد از یک دوره آزمایشی کوتاه برای مشترکین ویندوز اینسایدر، مایکروسافت بالاخره اپلیکیشن Your Phone را برای کاربرانی که آخرین ورژن از سیستم عامل ویندوز 10 را به اجرا در می آورند منتشر کرد؛ اپلیکیشنی که به کاربران اجازه می دهد فایل ها را به سهولت هرچه تمام تر میان پی سی های مبتنی بر ویندوز 10 و موبایل های اندرویدی انتقال دهند.

اپلیکیشن Your Phone هم اکنون از طریق استور مایکروسافت قابل دریافت است و نسخه اندرویدی آن هم به عنوان جزئی از اپلیکیشن های مایکروسافت روی گوگل پلی قرار گرفته. به محض نصب هر دو اپلیکیشن، می توانید وارد اکانت مایکروسافت تان شده و جا به جایی فایل ها را آغاز کنید.

مایکروسافت برای نخستین بار در جریان کنفرانس Build 2018 خود از اپلیکیشن Your Phone رونمایی کرد و انتظار نمی رفت که تا پیش از عرضه به روزرسانی رد استون 5 برای ویندوز 10، در دسترس کاربران قرار گیرد. گفتنی است که ورژن فعلی Your Phone، برخی از قابلیت هایی که به ما وعده داده شده بود را شامل نمی شود. در رویداد Build، مایکروسافت توضیح داد که از Your Phone می توان برای خواندن پیامک های موبایل روی نمایشگر پی سی استفاده کرد یا نوتیفیکیشن های اندروید را روی دسکتاپ به نمایش در آورد؛ اما هیچ یک از این قابلیت ها هنوز در دسترس نیستند.

طبیعی است که تمام این قابلیت ها به مرور زمان از راه خواهند رسید و احتمالاً اکثریت آنها، به به روزرسانی بزرگ ویندوز 10 موکول خواهند شد. در این صورت، ویندوز 10 در جایگاهی برابر تر نسبت به macOS قرار خواهد گرفت که از سال ها پیش، با آیفون های اپل سازگار بوده و امکان انتقال فایل ها را فراهم کرده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمید
    حمید | ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

    اندرویدی ها چند ساله تمام این امکانات و خیلی بیشتر از اون رو با اپ AirDroid در اختیار دارن. به نظرم اگه مایروسافت این اپ رو میخرید و گسترشش رو به عهده میگرفت پیشرفت خیلی سریعتری داشت و صد البته به نفع کاربر نهایی بود.

مطالب پیشنهادی