ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی رومیزی دژ به زودی عرضه می شود

مدتی است که تب بازی های رومیزی در ایران فراگیر شده و عده کثیری از قشر های مختلف با رده های سنی متفاوت در وقت تفریح خود به بازی کردن این عناوین در خانه یا ...

حسین توکلی
نوشته شده توسط حسین توکلی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

مدتی است که تب بازی های رومیزی در ایران فراگیر شده و عده کثیری از قشر های مختلف با رده های سنی متفاوت در وقت تفریح خود به بازی کردن این عناوین در خانه یا کافه هایی با محوریت برد گیم می گذرانند. در این میان برخی شرکت های نوپا داخلی دست به تغییر بازی های مطرح خارجی و بومی سازی آن ها با المان های ایرانی می رنند.

این موج حرکتی با استقبال خوبی رو به رو شده چرا که بازی های رومیزی داخلی در کنار کیفیت، تفاوت قیمت محسوسی با نمونه های خارجی دارند.حالا پس از عرضه موفق سری بازی های ایرانیزه شده از سوی شرکت های مختلف مانند هوپا، این شرکت با عنوان جئبئب به نام «دژ» به بازار برگشته است.

بسته بازی اصلی با عنوان سیتادلز

عنوان دژ که بازسازی بازی بسیار محبوب سیتادلز است، همانند عناوینی مانند استوژیت و یا جالیز که نسخه های بازسازی شده بازی های دیکسیت و بوهنانزیا هستند، در پروسه ای جدید از سوی هوپا بومی سازی شده و به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. به نقل از سایت یورونیوز بازی برای جمعیت 2 تا 8 نفره طراحی شده و بر خلاف نسخه انگلیسی زبانش، رویداد های آن در بازه زمانی ایران باستان رخ می دهد.

به گفته تیم سازنده بازی، کپی رایت این عنوان از برونو فدوتی به عنوان خالق نسخه اصلی خریده شده و این عنوان برای شرکت هوپا به طور مستقیم لایسنس شده است. دژ در هفته اول شهریور با قیمت 75 هزار تومان عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Kalhor
    Mohammad Kalhor | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

    مشکل هوپا فقط اینه که بازی‌هاش رو تمدید نمیکنه، مثلاً الان بازی «هامپ هام» هیچ جا پیدا نمیشه

  • Mohammad Kalhor
    Mohammad Kalhor | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

    هوپا بازی‌های خوبی رو ایرانیزه کرده، از جمله «جالیز».

مطالب پیشنهادی